וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שב הביתה: אבי אשכנזי מונה לתפקיד הכתב הצבאי של מעריב

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 15:31

אשכנזי יצטרף לצוות הכתבים והכותבים המתרחב וייסקר את כלל תחומי הביטחון והצבא בפלטפורמות השונות של מעריב, בפרינט ובדיגיטל

אבי אשכנזי. ראובן קסטרו
אבי אשכנזי/ראובן קסטרו

העיתונאי אבי אשכנזי מונה לתפקיד הכתב הצבאי של מעריב. אשכנזי יצטרף לצוות הכתבים והכותבים המתרחב וייסקר את כלל תחומי הביטחון והצבא בפלטפורמות השונות של מעריב, בפרינט ובדיגיטל.

אשכנזי הוא עיתונאי ותיק ורב ניסיון, אשר פירסם לאורך השנים כתבות וחשיפות רבות. את דרכו בעיתונות החל בשנות ה-90 בעיתון מעריב, בתחילה ככתב בלבנון ובגבול הצפון ובהמשך ככתב תחבורה ופלילים. במשך 11 שנה שימש אשכנזי כראש דסק הפלילים של מעריב, וכן ככתב של סוכנות הידיעות האמריקנית AP. בשנים 2014-2019 שימש ככתב בכיר לענייני משטרה ופלילים באתר וואלה, ובמקביל כפרשן קבוע בטלוויזיה וברדיו. בשנים האחרונות כיהן כדובר החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון. אשכנזי מחזיק בתואר שני במזרח תיכון מטעם אוניברסיטת תל אביב ומשרת באופן רציף במילואים.

אבי אשכנזי מסר: "אני שמח לחזור הביתה לעיתון מעריב. תודה על האמון שניתן לי לשמש בתפקיד הכתב הצבאי בתקופה כל כך מאתגרת".

גולן בר יוסף, עורך מעריב, מסר: "הצטרפותו של אבי היא מהלך משמעותי בנקודת זמן קריטית לחברה בישראל בכלל ולמעריב בפרט. אנו נמצאים בעיצומה של מלחמה ארוכה וקשה, ומעריב שם לעצמו למטרה לסקר בהרחבה, באופן פטריוטי אך ללא הנחות, את התחום הביטחוני על שלל היבטיו. נעניק פה ואוזן קשבת לחיילים בשטח ונסקר מקרוב את החלטות הקצינים הבכירים, למען קהל קוראינו ההולך וגדל".

רם לירן, ראש מערכת החדשות, מסר: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של אבי לצוות המצוין והצומח של מעריב. בימים אלה, שבהם כל העם צבא וכל הארץ חזית, מעריב מגדיל ומרחיב את הסיקור שלו בתחום הביטחוני מתוך אמונה שלציבור הישראלי מגיעה תקשורת הוגנת ומעמיקה, שגאה במדינה ובלוחמים שלנו ולא חוששת לבקר ולחשוף את הטעון שיפור, למען כלל הקוראים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully