וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקול של הקורבנות": העיתונים הגדולים באירופה הרימו לעדן גולן

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 14:38

חלק מהעיתונים המוכרים באירופה, בהם ה"טלגרף" ו"הסאן" בחרו להתייחס בהרחבה לנציגת ישראל לאירוויזיון. ה"בילד" הגרמני הציג עמוד שער מרגש במיוחד. צפו בשערים

שער מגזינים עדן גולן באירווזיון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שער מגזינים עדן גולן באירווזיון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שערים של עיתונים רבים ברחבי אירופה התייחסו היום (ראשון) להופעה של עדן גולן בגמר האירוויזיון אמש. אחד מהם, הוא ה"בילד" הגרמני, שהציג עמוד שער מרגש במיוחד.

"אני רוצה להיות הקול של הקורבנות", צוטטה גולן. לצד תמונתה מהגמר הציגו תמונה של גרטה, עם הכיתוב: "שוב שנאת יהודים במאלמו". גם ב"טלגרף" הבריטי הציגו את תמונתה של גולן, כמו גם ב"סאן".

עדן גולן על שער הסאן. סריקה
עדן גולן על שער הסאן/סריקה

בתוך כך, ובצל ההתעלמות הכמעט מוחלטת של השופטים במהלך ההצבעה, נחשף כי ישראל זכתה למספר ההצבעות הרב ביותר מקרב הקהל, שהעניקו לה 12 נקודות. זאת, כשלא פחות מ-15 מדינות העניקו לעדן גולן את ה"דוז פואה".

עוד בוואלה!

עדן גולן הביאה לתאגיד שיא של כל הזמנים: הוריקן עם 53.6% צפייה

לכתבה המלאה
עדן גולן על שער הטלגרף. סריקה
עדן גולן על שער הטלגרף/סריקה

גם בגזרת הרייטינג עדן גולן הביאה לתאגיד שיא של כל הזמנים: דקת השיא של משדר האירוויזיון בשעה 22:37 בה הופיעה גולן עם הוריקן, שברה את שיאי הצפיה מאז הקמת התאגיד והשיגה 53.6% עם 1,700,000 צופים. המשדר עצמו שנמשך קרוב ל-4 שעות הגיע ל-36.8 אחוזי צפייה, שיא מאז שידור האירוויזיון ב-2019 בישראל, שזכה ל-38.2%.

עדן גולן על שער הBILD. סריקה
עדן גולן על שער הBILD/סריקה

התמונות בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: sherut@maariv.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully