וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חדש במגרש: תאגיד השידור יקים מחלקת ספורט

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 12:09

גופי השידור נערכים ליורו: כחלק מהחלטת הנהלת כאן מונה קובי נוסבאום, כיום המפיק הראשי בתאגיד, לרכז ולנהל את תחום שידורי הספורט, רכישת זכויות שידור, הפקה וניהול המשדרים

אולפן כאן 11 מונדיאל. כאן 11, צילום מסך
אולפן כאן 11 מונדיאל/צילום מסך, כאן 11

רגע לפני שידורי יורו 2024 בתאגיד, מבקשים בכאן לחזק משמעותית את התחום ולהביא לצופים בישראל שידורי ספורט נוספים בחינם. לוואלה ברנז'ה נודע כי בתאגיד הוחלט על הקמת מחלקה נפרדת תחת המותג "כאן ספורט". כחלק מהחלטת הנהלת כאן מונה קובי נוסבאום, כיום המפיק הראשי בתאגיד, לרכז ולנהל את תחום שידורי הספורט, רכישת זכויות שידור, הפקה וניהול המשדרים.

נוסבאום החל את דרכו בתאגיד לפני 7 שנים, והיה אחראי בין היתר על משדרי המונדיאל ברוסיה ובקטאר, משדרי המונדיאליטו ויורו הצעירות בשנה האחרונה. הוא שימש כמפיק בכיר באירוויזיון שנערך בישראל ב-2019 בהפקת תאגיד השידור הישראלי. משנת 2020 משמש נוסבאום כמפיק הראשי בחטיבת הטלוויזיה של כאן 11. בעבר עבד נוסבאום כמפיק בחברת צ'רלטון ובמשך שנים שימש כמפיק בשוק ההפקה הפרטי בישראל.

נוסבאום יהיה אחראי, בין היתר, על הקשר עם בעלי ומוכרי הזכויות בארץ ובעולם ובהם פיפ"א, ה-EBU, אופ"א, הוועד האולימפי הבינלאומי וגופים אחרים, לשידורי מפעלי ספורט בתאגיד - ברדיו, בטלוויזיה, בדיגיטל, בחטיבת החדשות ובשפה הערבית - כאשר לכול פלטפורמה מבנה זכויות ורגולציה שונה משל האחרות.

קובי נוסבאום. כאן 11,
קובי נוסבאום/כאן 11

עוד מציגים בכאן בשורה למאזינים ולחיילי וחיילות צה"ל בחזית: יורו 2024 ישודר גם בכאן רשת ב ויונגש גם לעיוורים וכבדי ראייה.

שידורי התאגיד מקטאר 2022 שזכו בפרס האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה, מהמונדיאליטו ומיורו הצעירות בשנה שעברה זכו לחשיפה רבה ושברו שיאים. שידורי המונדיאל גרפו כמיליון צופים וצופות בכל משחק במהלך המשחקים המרכזיים; במשחק גמר המונדיאל בטלוויזיה צפו 1.7 מיליון ישראלים והוא גרף 35.5% רייטינג ושיא צפיה שהתקרב ל-45%. גם כל פלטפורמות הדיגיטל של כאן רשמו זינוק של מאות אחוזים בהיקף הצפיות, עם מעל 30 מיליון צפיות בפלטפורמות השונות ו-660 אלף הורדות של אפליקציית הסלולר של כאן, ומאות אלפי הורדות לאפליקציית כאן BOX לטלוויזיות החכמות, שהושקה במהלך המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully