וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יום זעם": רדיו צפון יקדיש יום שידורים להפקרת הצפון

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 16:44

הצפון בוער כתוצאה ממטחי הירי הכבדים של חיזבאללה והחזרה של התושבים במצב הזה נראית כרחוקה מתמיד. לאור זאת רדיו צפון FM104.5 קבע את יום חמישי כ"יום הזעם" של תושבי הצפון כנגד מדינת ישראל. הנה הפרטים

שריפה, קריית שמונה, 4 ביוני 2024. דוד כהן, פלאש 90
שריפה, קריית שמונה, 4 ביוני 2024/פלאש 90, דוד כהן

רדיו צפון FM 104.5 יערוך ביום חמישי הקרוב יום שידורים מיוחד בעקבות המצב המתמשך בצפון המדינה, במהלכו החיזבאללה משגר לעבר הצפון עשרות אלפי טילים ושולח מאות כתב"מים, בעוד שכ-100 אלף מתושבי הצפון עודם מפונים מביתם. כתוצאה מכך חבל הארץ הצפוני הולך והופך לרצועה נטושה וראשי הרשויות קורסים תחת מצב הלחימה המתמשך והעדר כל סיוע שהם מקבלים מהממשלה.

בימים האחרונים הצפון אף החל לבעור הרס ושריפות כתוצאה ממטחי הירי הכבדים של ארגון הטרור חיזבאללה והחזרה של התושבים במצב הזה נראית כרחוקה מתמיד.

מאז פרוץ המלחמה רדיו צפון מלווה באופן יומיומי את ראשי הערים והמועצות ואת כיתות הכוננות אשר עושים לילות כימים למען ביטחונם של התושבים. רדיו צפון גם משמש כפה עבור תושבי הצפון החשים כי הופקרו ונשכחו ע"י מדינת ישראל.

לאור זאת רדיו צפון FM104.5 קבע את יום חמישי הקרוב כ"יום הזעם" של תושבי הצפון כנגד מדינת ישראל.

ליאת רון. עדי אורני,
ליאת רון/עדי אורני

במסגרת זו צפויה התחנה לייחד יום שידורים מיוחד לנושא: ב 06:00 יגיש העיתונאי יואב מינץ תוכנית בטחונית מיוחדת בדגש על המערכה הצבאית בצפון ,לרבות הערכות עתידיות על המשכה ומועד סיומה. בהמשך ידרשו העיתונאים יוסי מזרחי וגדי נס תשובות והסברים מהפוליטיקאים על הפקרת הצפון. ב 11-12 יעלו ליאת רון ויוני הללי משדר מיוחד עם ראשי הרשויות בצפון. ובשעה 12-14 רדיו צפון, בשיתוף רדיו FM 103, יקדישו את תוכנית המאזינים עם רון קופמן לתושבי הצפון.

רביע באדר מנכ"ל רדיו צפון מסר: "רדיו צפון מסקר במשך השנים את המורכבויות, הבעיות והאתגרים של התושבים ראשי הערים והרשויות בצפון, ומאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל אנו עושים זאת ביתר שאת, המחויבות שלנו היא לא רק עיתונאית אלא גם אישית, רדיו צפון משדר מהגבול הצפוני של המדינה והאולפנים נמצאים בקו העימות וסופגים הפגזות יומיות. עובדי הרדיו כולם מתגוררים בצפון וחלקם אף מפונים מבתיהם, אנחנו חווים את האתגרים באופן אישי על בשרנו.

"לאור המצב ההולך ומתדרדר החלטנו לגרום לפולטיקאים מכל קצוות המפה הפוליטית להאזין למצוקות תושבי הצפון וראשי הרשויות. גם אלה מביניהם שיסרבו להתראיין לא יצליחו להתחמק מאיתנו ואנו נעלה אותם לשיחות בהפתעה על מנת שיתנו הסברים ותשובות למאזינים ולראשי הרשויות. רדיו צפון ימשיך לשמש כפה עבור תושבי הצפון בעיתות שלום ומלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully