וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני היורו: וואלה משיקה אפליקציית ספורט חדשה

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 17:36

וואלה נערכה לשנה עתירת אירועי ספורט בינ"ל, שבחלקם היא אף זוכה ליתרון משמעותי עם זכויות שידור בלעדיות בדיגיטל: משחקי יורו 2024 וטורניר הקופה אמריקה. בין היתר חתמה על הסכמים עם הענקית Sports WSC ואפליקציית הספורט הפופולרית 365 scores

קמפיין השקת אפליקציית וואלה ספורט/מערכת וואלה

אתר וואלה משיק היום (ראשון) אפליקציית ספורט חדשה תחת המותג "וואלה ספורט".

האפליקציה החדשה, היא חלק מסדרת המוצרים והמהלכים שמוביל האתר במהלך שנת 2024, יחד עם המיתוג החדש שעלה לאוויר באפריל האחרון, כאשר עכשיו מושקת אפליקציית ספורט חדשה עם עיצוב ושפה חזותית חדשים לגמרי, כולל לוגו וצבעוניות מעודכנת ועם הבטחה לגולשים ולאוהדי הספורט לחווית צריכת תוכן חדשנית, איכותית ומהנה עם שילוב של פיצ'רים טכנולוגיים ייחודיים.

וואלה נערכה לשנה עתירת אירועי ספורט בינלאומיים גדולים, שבחלקם היא אף זוכה ליתרון משמעותי עם זכויות שידור בלעדיות בדיגיטל: משחקי יורו 2024 וטורניר הקופה אמריקה, לצד האולימפיאדה בפריז וליגות בכירות נוספות בארץ ובעולם.

קמפיין השקת אפליקציית וואלה ספורט/מערכת וואלה

לקראת השקת האפליקציה, התקשרה וואלה עם שתי חברות טכנולוגיה מרכזיות בתחום הספורט, איתן יצרה שיתופי פעולה המוטמעים בתוך האפליקציה: Sports WSC ענקית הספורט-טק הישראלית המתמחה ביצירת תקצירי משחק חווייתיים בפורמט ורטיקלי, הנערכים ומשודרים תוך כדי המשחק עצמו, ואפליקציית הספורט הפופולרית 365 scores.

באפליקציית וואלה ספורט מוטמעים תקצירי הסטוריז של wsc המאפשרים לגולשים לצפות בתקצירי משחק חווייתיים, שנערכים ומשודרים תוך כדי המשחק עצמו, בין היתר למשחקי ליגת העל בכדורגל, הליגה האנגלית וכל משחקי יורו 2024 והקופה אמריקה.

שיתוף הפעולה עם 365 הפך את וואלה ל-Reseller של 365 ובכך חיזק משמעותית את היצע הפרסום והחשיפות שמציעה וואלה למפרסמים, תוך יכולת להגיע למקסימום חשיפה לקהל אוהב ספורט מפולח. בנוסף, שיתוף של תכנים ורכיבי תוצאות לייב של 365 המוטמעים בתוך אפליקציית הספורט החדשה.

עוד בוואלה!

דיווח: נועה ארגמני הוחזקה בבית של צלם אל-ג'זירה בעזה

לכתבה המלאה

אפליקציית וואלה ספורט החדשה תאפשר לגולשים לצפות בכל תקצירי משחקי יורו 2024 בזמן אמת, תוך כדי המשחק עצמו, לצד תוכן עשיר ומקיף מהיורו, סיקורים ודיווחים מהשטח, תוצאות לייב מתעדכנות והכל בממשק חדשני.

ההשקה תלווה בקמפיין בכלל הפלטפורמות של קבוצת וואלה, כמו גם בערוצי הטלוויזיה המסחרית.

לינק להורדת האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully