וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים בכאן 11: סמנכ"לית משאבי אנוש וסמנכ"ל קראייטיב ופרומו

וואלה ברנז'ה

26.6.2024 / 11:34

רעות בן שושן מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של תאגיד השידור הישראלי, ואורן פלדי מונה לתפקיד סמנכ"ל נראות שידורית, קראייטיב ופרומו

רעות בן שושן. יאיר ולר,
רעות בן שושן/יאיר ולר

מועצת תאגיד השידור הישראלי אישרה את מינוים של שני סמנכ"לים חדשים בכאן.

רעות בן שושן מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בתאגיד. בן שושן, תושבת הר אדר, בעלת 14 שנות ניסיון בתחום משאבי האנוש, ניהלה בעבר את משאבי האנוש ופיתוח של אלרוב ממילא ובשנים האחרונות מכהנת כמנהלת אגף משאבי האנוש של עיריית מעלה אדומים. היא תחל את תפקידה בתאגיד בראשית ספטמבר ותחליף את הסמנכ"לית היוצאת, גיתית רוזן-אליצור. הנהלת תאגיד השידור חתמה לאחרונה עם ועד העובדים על הסכם קיבוצי רחב שמסדיר את זכויות העובדים ואת מערכת העבודה בינם לבין ההנהלה.

אורן פלדי משמש מאז הקמת התאגיד בשנת 2016, כמנהל מחלקת פרומו וקריאייטיב של כאן, והוא בעל ניסיון רב בתחום התקשורת והמדיה ובכלל זה גם ניהול מיתוג. פלדי עבד בעבר בתפקידי ניהול בתחום הפרומו והקריאייטיב בהם בערוץ הספורט, שם הקים וניהל את מחלקת הפרומו, בחדשות ערוץ 2, ערוץ ZOOM וערוץ 20. הוא מונה לסמנכ"ל נראות שידור, קראייטיב ופרומו, תפקיד חדש בתאגיד השידור, שבמסגרתו יהיה אחראי על ניהול צוותי עריכה וקריאייטיב, ניהול המיתוג, והפקת כל תוצרי הפרומו (קדימונים), תוצרי השיווק והפרסום בכל הפלטפורמות, בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל של תאגיד השידור הישראלי. זאת בנוסף לאחריות על הנראות המסכית של התוכניות, והפקת סרטוני תדמית, תוצרים לאירועי יח"צ, כנסים ועוד.

אורן פלדי. איה אפרים,
אורן פלדי/איה אפרים

אורן פלדי: "אני מודה לגולן יוכפז ולוועדת האיתור על האמון והבחירה בי. גאה ונרגש להיות חלק מכאן, תאגיד השידור הישראלי - גוף שידור חד פעמי בערכיו, בחזונו, באיכויות, במגוון ובהיקף התוכן שהוא מפיק, שאין לו אח ורע בתקשורת הישראלית. אנשי ונשות חטיבת הניראות המסכית, הקריאייטיב והפרומו הם צוות נפלא שמשלב כישרון, מקצועיות, מסירות ותחושת שליחות, וזו זכות גדולה לעבוד עם כל אחת ואחד מהם."

רעות בן שושן: "שמחה להצטרף למשפחת התאגיד. השפעתו ותרומתו של תאגיד השידור הישראלי לחברה ולתרבות הישראלית היא אדירה. מאחורי התוכניות, הסדרות, האתר, הדיגיטל, שידורי החדשות ושאר תוצרי התאגיד עומדים עובדות ועובדים מכל מגוון החברה הישראלית, שקמות וקמים כל בוקר ליצור את הדבר הבא שנדבר עליו. אני מצפה לעבודה המשותפת עם הצוות, מודה למועצת התאגיד, למנכ"ל ולוועדת האיתור על הבחירה בי ומבטיחה שאעשה כל שביכולתי לחזק את ההון האנושי של התאגיד ולאפשר לעובדות ולעובדים להוביל את השידור והיצירה הישראלית לקדמת הבמה המקומית והבינלאומית".

גולן יוכפז, מנכ"ל כאן: "שמח מאוד על הצטרפותה של רעות בן שושן אל תאגיד השידור, ומשוכנע שתביא מניסיונה ויכולותיה לקידום המשאב הכי חשוב לנו - ההון האנושי בכאן, העובדות והעובדים. אני מברך מכל הלב גם את אורן פלדי, על מינויו לסמנכ"ל נראות שידורית, קריאייטיב ופרומו - ריכוז כל התחומים המשמעותיים הללו תחת ניהול בכיר, מדגיש את החשיבות שאנו מייחסים להם ואת הצורך שאנו רואים בהמשך קידומם בגוף תוכן גדול כל כך כמו התאגיד. אני משוכנע שאורן ימשיך לתרום מכישרונו הגדול ומיכולות הניהול שלו לארגון. בהצלחה רעות ואורן."

  • עוד באותו נושא:
  • כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully