וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל היום חובר ל"בילד" - קבוצת המדיה הגדולה בגרמניה

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 11:31

קבוצת ישראל היום חתמה על הסכם שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין מערכת "בילד", קבוצת המדיה הגדולה בגרמניה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הנה הפרטים

שער ישראל היום הבוקר 26 ביולי 2017. ראובן קסטרו
שער ישראל היום הבוקר 26 ביולי 2017/ראובן קסטרו

קבוצת ישראל היום חתמה על הסכם שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין מערכת "בילד", קבוצת המדיה הגדולה בגרמניה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לפי סקר TGI, ישראל היום הוא העיתון היומי הנפוץ בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה המערכות ישלבו כוחות סביב כתבות, תחקירים ופרויקטים תקשורתיים שיפורסמו במקביל בגרמניה וישראל בעיתונים ובאתרי האינטרנט. במסגרת שיתוף הפעולה יסייעו המערכות אחת לשניה בקשר עם גורמים מקומיים בגרמניה וישראל וביצירת תוכן.

בעיתון אומרים כי "שיתוף הפעולה התקדימי ייושם לאור התמיכה ארוכת השנים והאהדה הבלתי מתפשרת של הבילד במדינת ישראל, וביתר שאת מאז טבח 7 באוקטובר".השבוע תפורסם כתבה משותפת ראשונה - "שיטת חמאס" - שנכתבה על ידי איתי אילנאי ופיליפ פיאטוב.

העורך הראשי ישראל היום עמר לחמנוביץ, מסר: "שיתוף הפעולה של "ישראל היום" עם "בילד", העיתון הנפוץ בגרמניה ובאירופה כולה - מושתת בראשו על עמידה בלתי מתפשרת לצד מדינת ישראל והעם היהודי. שיתוף הפעולה חשוב בכל עת, וחשוב כפליים בעת הזו, כאשר ישראל נמצאת תחת מתקפה רבתי מצד אויביה, ובד בבד נאלצת להילחם על צדקת דרכה מול גורמים אנטי-ישראלים ואנטישמיים ברחבי העולם".

השער של "בילד" מיד אחרי ההפסד של באיירן מינכן ללאציו בליגת האלופות. "בילד", צילום מסך
השער של "בילד" מיד אחרי ההפסד של באיירן מינכן ללאציו בליגת האלופות/צילום מסך, "בילד"

לפני מספר חודשים בישראל היום נכנסו לתחום חדש נוסף - הרדיו האזורי, והחלו לשדר מהדורות שעתיות בין היתר בתחנות רדיו ת"א, רדיו חיפה, רדיו דרום ורדיו 90FM - תחנות בהן שודרו עד כה מבזקים של אתר ynet מבית המתחרה הוותיק ידיעות אחרונות, שהחזיקו במכרז של המהדורות בשעה עגולה של הרדיו האזורי מאז ינואר 2012.

לא ברור אם בשלב הזה מתכוונים ב"ישראל היום" לייצר תוכן רדיו עצמאי נוסף. בעיתון מכחישים כי בכוונתם להקים רדיו אינטרנטי, אך מודים כי "ככל שהדברים יתפתחו טוב, יתווספו פינות ותוכן משותף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully