וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל פריי מאיים בתביעה: "תמונתי עם גרושתי ממצלמות האבטחה הודלפו להצל"

עודכן לאחרונה: 5.7.2024 / 17:24

במכתב שנשלח אל מנכ"ל בתי הדין הרבניים טוען פריי באמצעות עו"ד גונן בן יצחק כי תיעוד מהמצלמות של בית הדין הגיעו לידיו של פעיל הימין יואב אליאסי, אשר פרסם את התיעוד בפייסבוק. פריי דורש להבין כיצד התיעוד הודלף: "פגיעה חמורה בפרטיות"

פעילי ימין קיצוני יורים זיקוקים מחוץ לביתו של העיתונאי ישראל פריי/מתוך תיעוד שעלה ברשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

ישראל פריי שלח פנייה דחופה אל הנהלת בתי הדין הרבניים בדרישה לקיים חקירה כיצד הגיעה תמונה שלו ושל גרושתו אל "הצל" - יואב אליאסי ממצלמות האבטחה של בתי הדין הרבני בת"א. ביום שני האחרון הגיע פריי לבית הדין על מנת לסדר גט לו ולאשתו, השניים צולמו במצלמות האבטחה של בית הדין הרבני ותיעוד של השניים יושבים הגיע לידי הצל שפירסם אותו בפייסבוק.

יש לציין כי ההליכים בבתי הדין הרבניים וכן בבתי המשפט לענייני משפחה סגורים לציבור בשל השמירה על צנעת הפרט של הזוגות שמתגרשים או מנהלים סכסוך משפטי בתוך כתלי בית המשפט.

במכתבו של פריי שנשלח ע"י עו"ד גונן בן יצחק נטען כי "מדובר בפגיעה חמורה וקשה בפרטיותם של מרשי וגרושתו. מדובר באירוע בלתי מתקבל על הדעת בו דולף מידע רגיש מתוך מערכת בתי הדין הרבניים. למעשה, בעקבות הפרסום נאלץ מרשי לפרסם בפומבי את דבר גירושיו, דבר שמעבר לפגיעה הישירה במרשי ורעייתו מייצר מעגלי פגיעה נוספים ובראשם ילדיהם הקטינים של השניים".

בנוסף, פריי שיגר מכתב התראה בטרם נקיטה בהליכים משפטיים באמצעות עו"ד גונן בן יצחק נגד הצל שבו הוא ביקש ממנו למחוק את הפוסט ולשלם לו סכום של 5000 שקלים חדשים בגין הוצאות שכר הטרחה שנגרמו לו עד כה. עם זאת הפוסט של הצל עדיין באוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully