וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב כתבים בערוץ הספורט. מה המשמעות לגבי סיקור מכבי ת"א?

וואלה ברנז'ה

10.7.2024 / 12:10

ערוץ הספורט הודיע על סבב כתבים מחודש. מי יסקר איזו קבוצה ומה המשמעות לגבי סיקור מכבי תל אביב שהחרימה את המועדון בשנה החולפת?

מוטי פשכצקי. אדיר בנימיני, מתוך וויקיפדיה, אתר רשמי
עובר לבית"ר. מוטי פשכצקי/אתר רשמי, אדיר בנימיני, מתוך וויקיפדיה

במסגרת סבב הכתבים אשר עושים אחת לתקופה בערוץ הספורט, יבוצעו שינויים בכתבים המסקרים את קבוצות ליגת העל. ערוץ הספורט מודיע כעת על שינוי בכתבים המשויכים לקבוצות. תומר לוי יסקר את הפועל באר שבע, מ.ס אשדוד ומכבי תל אביב. את סיקורה של אלופת המדינה יחלקו תומר לוי והדר יעקבי. בנוסף למכבי תל אביב, יעקבי, שסיקרה בעונה החולפת את הפועל תל אביב שירדה, תסקור את הפועל חיפה ומכבי פ"ת בעונה נוספת. יגאל גולדשטיין ישאר כתבם של מכבי חיפה, בני ריינה, בני סכנין והפועל חדרה. מוטי פשכצקי ישאר כתבה של מכבי נתניה ויחליף את תומר לוי בסיקור בית"ר ירושלים, בנוסף יסקר את הפועל קריית שמונה שחוזרת לאחר עונה אחת בלאומית לליגת העל וימשיך לסקר את ההתאחדות לכדורגל ונבחרת ישראל. רותם פלדברג תמשיך לסקר את הפועל ירושלים ואת העולה החדשה עירוני טבריה, שתשחק לראשונה בליגת העל.

המשמעות היא שייתכן סיום הנתק מכבי תל אביב לבין הערוץ עקב נוכחותו של פשכצקי ככתב. החרם שהטילה מכבי תל אביב על ערוץ הספורט כלל אי מתן ראיונות, שלילת הכניסה מהכתב למשחקים ואימונים של הקבוצה, לא צפוי להיפסק באופן מוחלט.

הסכסוך בין פשכצקי למכבי תל אביב החל בטענות על ידיעות לא מדויקות שפירסם ונמשך כאשר התפרסמה התכתבות שלו עם אוהדים, שבה הדריך אותם היכן ומתי הם יכולים להפגין נגד ראשי מכבי. מאותה נקודה החליטו במועדון לאסור את כניסתו למתחם האימונים בקריית שלום, שללו את האקרדיטציה שלו למשחקי הבית של המועדון וגם במשחקי חוץ ניתנה הוראה לשחקנים לא לענות לשאלות שהופנו אליהם מצד כתבים אחרים של הערוץ.

עם זאת, אתמול פרסם הערוץ סרטון במסגרת התוכנית "יציע העיתונות" שבו נראים שני "אוהדים" של מכבי ת"א שמסבירים מדוע שחקנה הערבי-נוצרי של הפועל ת"א, הישאם לאיוס, לא ישחק במועדון. הסאבקטקסט של אותו סרטון היה שיש במועדון קומץ גזעני שאינו רוצה בשחקן ערבי (זכר לתקופה של מהראן ראדי, שספג קללות מאותו קומץ ביציעים), מה שעורר זעם רב הן במועדון והן בקרב האוהדים.

המבחן הראשון להתקרבות בין מכבי תל אביב לערוץ הספורט יהיה ביום שני הקרוב במשחק אלוף האלופים מול מכבי פ"ת. לפניו אמורה להיערך פגישה בין הכתב החדש, לוי, לבין אנשי מכבי תל אביב, בתקווה לסיים את הנתק בין האלופה לערוץ שמשדר באופן קבוע את המשחק המרכזי בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully