וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד של התעשייה: הצצה נדירה לראש של אחד ממשרדי הפרסום הגדולים בישראל

מירן פחמן

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 15:08

גיא בר היה כבר מנכ"ל משרד פרסום. לאחרונה הוא חזר לקבוצת גיתם בתפקיד חדש - מנהל החדשנות הראשי. בשיחה הוא מתאר את השינוי שהביאה הבינה המלאכותית לתעשיית הפרסום, ומדבר על סקנינג ארגוני ועל דרכים לשפר תהליכים פנימיים. האזינו

גיא בר,מירן פחמן. באדיבות המצולמים
גיא בר,מירן פחמן/באדיבות המצולמים

הפרסומאי ואיש הקריאייטיב מירן פחמן צולל לשיחת עומק עם בכירים בתעשיית השיווק והפרסום.

האורח השבוע: גיא בר - מנהל החדשנות של גיתם.

גיא בר, היה כבר מנכ"ל משרד פרסום, מנהל קריאייטיב ראשי במשרד אחר וגם סטארטאפיסט ועצמאי. לאחרונה הוא חזר לקבוצת גיתם בתפקיד חדש ומסקרן - מנהל החדשנות הראשי. מה זה בדיוק אומר? מה הוא עושה במסגרת התפקיד ואיך "חתייאר" כמוהו מתמנה לתפקיד כזה? מירן פחמן הזמין אותו לשיחה ודרש תשובות. האזינו.

בר מספר על השינויים הגדולים בתעשיית הפרסום שהובילו אותו לתפקידו הנוכחי. לדבריו, החדשנות אינה קשורה לגיל, אלא לדי.אן.איי של האדם. הוא מדגיש את חשיבות היצירתיות והיכולת לראות את הדברים מזווית אחרת, תכונה שנמצאת בבסיסו של כל איש קריאייטיב.

השניים שוחחו גם על פסטיבל קאן, המהווה עבור גיא בר מקור בלתי נדלה להשראה וללמידה על מגמות עתידיות. השנה, הוא זיהה דגש משמעותי על בינה מלאכותית והשימוש שלה בפרסום. גיא מספר על הרצאות ומקרים של מותגים שהצליחו בזכות שימוש יצירתי בתוכן ובטכנולוגיה.

בר מתאר את השינויים המהותיים שהביאה הבינה המלאכותית לתעשיית הפרסום, מה שמחייב את משרדי הפרסום לחשוב מחדש על מודלים עסקיים ועל מתן ערך מוסף ללקוחותיהם. הוא מדבר על תפקידו בהבאת פתרונות טכנולוגיים וחדשניים ללקוחות, על סקנינג ארגוני ועל מציאת דרכים לשפר תהליכים פנימיים בארגון.

כחלק מתפקידו, בר עוסק בלימוד מגמות השוק ובמציאת דרכים ליישם טכנולוגיות מתקדמות בשירות הלקוחות. הוא מדבר על השילוב בין יצירתיות וטכנולוגיה כדרך לשמור על הרלוונטיות והערך של משרדי הפרסום בעולם המשתנה במהירות. בר מסביר שהמודלים הכלכליים החדשים לא בהכרח מחליפים את הישנים אלא מוסיפים להם. הוא מדגיש את חשיבות שמירת הערך עבור הלקוח ושואף להיות שחקן מרכזי שמוביל חדשנות ומביא ערך מוסף בכל פרויקט.

מירן פחמן הוא בעלים של Creative First, חברה הפועלת לקידום מצוינות קריאייטיבית באמצעות סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה עצמאית' קהילת הפרסום והשיווק הגדולה בארץ, הפודקאסט הפופולארי Ear Catcher ותחרות הקריאייטיב הישראלית גרנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully