וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההקלטות ממיגונית המוות ברעים: עיתונאית חדשות 11 שנרצחה תיעדה הכל

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 15:11

ההקלטה של עיתונאית כאן 11 איילת ארנין ז"ל שנרצחה במיגונית המוות ברעים נחשפת לראשונה ומתארת דקה אחר דקה את הזוועה שהתחוללה בפנים. ההקלטה, שתשודר במלואה בתוכנית "זמן אמת" משודרת בהסכמה ובתיאום עם משפחתה

ההקלטה של עיתונאית כאן 11 שנרצחה במיגונית ברעים נחשפת/כאן 11

ב-7 באוקטובר עיתונאית תאגיד השידור הציבורי איילת ארנין ז"ל בילתה במסיבת הנובה ונמלטה יחד עם חבריה אל מיגונית סמוך לקיבוץ רעים. כשמחבלי החמאס סגרו על המיגונית, איילת, שהיתה עורכת משנה בכאן חדשות, הפעילה הקלטה קולית בטלפון שלה.

כעת, חודשים לאחר שפורסמו הסרטונים המראים מה התרחש מחוץ למיגונית, ההקלטה של ארנין, שאורכה כשלוש שעות, חושפת את מה שקרה בתוך המיגונית ברגעים הקשים. החל מהרגע בו המחבלים מגיעים, יציאתו של אוסאמה אבו עסא בניסיון להציל את מי שבפנים, קרב הרימונים והגבורה להדוף אותם, הרגע בו הרימון שמתפוצץ בפנים הורג את ענר שפירא, לחישות העידוד בין הפצועים וגם - תיעוד רגעי החטיפה הקשים של הירש גולדברג-פולין, אליה כהן, אלון אוהל ואור לוי.

עוד נשמעות בהקלטה המילים האחרונות של איילת ארנין ז"ל, שנפרדת מחברה הקרוב שגב קיז'נר ז"ל, רגע לפני שהמחבלים חוזרים ויורים בהם

ההקלטה, שחלקה מצורף כאן למעלה, תשודר במלואה בתוכנית "זמן אמת" מחר (חמישי) בכאן 11. החומרים נבחרו בקפידה, בהסכמה ובתיאום עם משפחתה של איילת ארנין, שראתה חשיבות בכך שהתיעוד של בתם יצא לאור ויפורסם בערוץ בו עבדה - קטעים שמאפשרים להבין את מה שעבר עליהם שם, כדי להנציח ולהביא לידיעת העולם את האכזריות אך גם את הגבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully