וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה מהרשות השנייה: לעצור השימוש של ערוץ 14 במסך לקידום אינטרסים מסחריים שלו

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 13:17

במכתב חריף ששוגר לרשות השנייה, טוענת עמותת הצלחה כי השימוש שעושים ערוץ 14 וינון מגל במסך בעניין חרם המפרסמים, מנוגד לתנאי הרשיון והחוק ומבקשים מהרשות להתערב

ינון מגל בערוץ 14/ערוץ 14

עמותת הצלחה - לקידום חברה הוגנת פנתה היום (יום ראשון) במכתב חריף למנכ"לית הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, מישל קרמרמן-דקל, בדרישה לבדוק הפרות לכאורה של תנאי הרישיון והוראות הדין על ידי ערוץ 14.במכתב, שנכתב על ידי עו"ד אלעד מן, היועץ המשפטי של העמותה, נטען כי הערוץ מקדם את ענייניו המסחריים במהלך השידורים ומנסה להסב נזק לגורמים שונים מולם יש לו מחלוקות מסחריות.

העמותה מצביעה על התבטאויות של המגיש הבכיר ינון מגל בתוכניתו "הפטריוטים", בה התייחס לסוגיית "חרם המודעות" הנטען נגד הערוץ. לטענת העמותה, דבריו של מגל מהווים הפרה של תנאי הרישיון והוראות הדין האוסרות על קידום אינטרסים מסחריים של הערוץ בשידור.

במכתב מצוטטים דברי מגל מהתוכנית ששודרה ב-23 ביולי: "אנחנו במלחמה... יש עלינו חרם, קשוח, אימתני ואכזר ורשעי... שרוצה לסגור לנו את הפה, לסתום את הפה לערוץ 14.

העמותה דורשת מהרשות השניה לבחון את ההפרות הנטענות ולהפעיל את סמכותה בהתאם. במכתב נאמר כי אם לא תתקבל תגובה מספקת בתוך 30 יום, תשקול העמותה נקיטת צעדים משפטיים.

המכתב הועבר גם להתייחסות הערוץ עצמו וכן לוועדת הכלכלה של הכנסת, שצפויה לדון בנושא "חרם הפרסומות" בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully