וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מאמינים בפרסים: האם הצלחות חייבות לבוא על חשבון קריאייטיב

מירן פחמן

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 16:21

אחרי שלוש וחצי שנים בתפקיד, ליאור נויפלד, סמנכ"ל קריאייטיב בראובני פרידן, מנסה לענות למירן פחמן על הסוגייה הגדולה מכולן: איך יכול להיות שהמשרד שלו מצליח מסחרית - אך לא נחשב לפורץ דרך. האזינו

הפרסומאי ואיש הקריאייטיב מירן פחמן צולל לשיחת עומק עם בכירים בתעשיית השיווק והפרסום.

האורח השבוע: ליאור נויפלד, סמנכ"ל קריאייטיב בראובני פרידן.

נויפלד הוא אחד מסמנכ"לי הקריאייטיב האהובים והמוערכים בענף. אחרי שלוש וחצי שנים בראובני, פחמן ניסה לעמת אותו עם הסוגייה הגדולה מכולן: איך יכול להיות שהמשרד שלהם מצליח מסחרית, קוטף תקציבים גדולים ועדיין, נחשב ע"י רבים בתעשייה כמשרד לא מאוד קריאייטיבי ופורץ דרך.

נויפלד סיפר על האסטרטגיה של המשרד לייצר הצלחות עסקיות ללקוחות ובמה זה שונה מאסטרטגיית האפקטיביות בה נקט המשרד עד כה. סיפר על התהליך והמחשבה שמלווה כל קמפיין שהם עושים - למה הם לא מאמינים בפרסים ומה סוד ההצלחה שלהם שמושך לקוחות חדשים כמו סלקום וישרכארט.

השניים דיבר רבות על קמפיינים שלהם לסנו ואופטיקנה וגם על האישיות הויראלית שלו ברשת וכיצד זה תורם לפן המקצועי שלו, הדרך המקצועית שעשה, היכולת שלו לביים שחקנים והיכן הוא רואה את העתיד המקצועי שלו.

מירן פחמן הוא בעלים של Creative First, חברה הפועלת לקידום מצוינות קריאייטיבית באמצעות סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה עצמאית' קהילת הפרסום והשיווק הגדולה בארץ, הפודקאסט הפופולארי Ear Catcher ותחרות הקריאייטיב הישראלית גרנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully