וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכריחו אותי להתנצל": אמילי עמרוסי הושעתה מתאגיד השידור

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 14:34

לוואלה ברנז'ה נודע כי לאחר שנתבקשה להבהיר את דבריה באשר לכך ש"יום ירושלים הוא הנכבה של אנשי השמאל", עמרוסי עלבה במנהל התוכניות בשידור וכינתה אותו "מנהל זוטר". ההשעיה - עד הודעה חדשה

אמילי עמרוסי/תאגיד השידור, משה שי פלאש 90

מגישת תאגיד השידור אמילי עמרוסי הושעתה מעבודתה עד הודעה חדשה, זאת בשל סדרת התבטאויות מעליבות, גם כלפי עובדי התאגיד - כך נודע לוואלה ברנז'ה. עמרוסי, המועסקת בתאגיד כפרילאנסרית, מגישה בכל יום שישי בכאן רשת ב את התוכנית " אמילי והפרופסור" לצד יובל אלבשן. התוכנית משודרת שנים רבות ועמרוסי משדרת בתאגיד החל מהקמתו.

בחודש שעבר, באחת התוכניות, עמרוסי התבטאה בשידור באופן שנוי במחלוקת, כשאמרה ש"יום ירושלים הוא "ה'נכבה' של אנשי השמאל". ההתבטאות הובילה לביקורת ציבורית ולתלונות לתחנה ולנציב קבילות הציבור בתאגיד השידור.

לאחר בירור פנימי הוחלט בתאגיד כי יש מקום שעמרוסי תתן הבהרה בשידור על האמירה שלה, וכי יש להימנע מהכללות קהלים בכלל.

אלא שביום שישי האחרון, לאחר שנתבקשה להבהיר את דבריה על ידי מנהל התוכניות ולא הסכימה, היא עלבה בו בשידור חי וכינתה אותו "מנהל זוטר". עוד במהלך התוכנית היא התבקשה על ידי מנהל התחנה להתנצל על האמירה המעליבה בשידור, ולא עשתה כן.

בשל האמירה, שלפי גורמים בתאגיד חסרת תקדים, ובשל העובדה שהיא נתבקשה לתת הבהרה על דבריה אבל עיוותה את הדברים וטענה ש"מכריחים אותה להתנצל" - היא הושעתה משידור עד להודעה חדשה.

מכאן רשת ב נמסר בתגובה: "לא מתייחסים לענייני משמעת של מגישים בתחנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully