וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייטינג הם לקחו זהב: נתוני צפייה גבוהים לאולימפיאדה

וואלה ברנז'ה

1.8.2024 / 15:30

הרייטינג לשלושת משחקי נבחרת הכדורגל של ישראל בפריז עמד על כ-10% בממוצע, בשאר התחרויות הגיעו המספרים לעתים ל-8-9 אחוזים כאשר קרבות על מדליה צפויים להוביל לנתונים גבוהים בהרבה. הנה הפרטים

אוהדי נבחרת ישראל לפני המשחק מול פרגוואי/יניב טוכמן

נבחרת הכדורגל הצעירה של ישראל אמנם לא רשמה הישגים גדולים במשחקים האולימפיים כשהודחה לאחר שלושה משחקים, אבל לפחות בגזרת הרייטינג הייתה לה עדנה.

ועדת המדרוג אינה מפרסמת את נתוני הצפייה בערוץ הספורט, בו משודרים המשחקים, אך לוואלה ברנז'ה נודע כי המשחקים מול מאלי, פרגוואי ויפן הגיעו ל-10 אחוזים, כשתחרויות של ישראלים אחרים סבבו את ה-8-9 אחוזי צפייה ממשקי הבית היהודים.

מדובר בנתונים מרשימים ביותר, בוודאי ביחס לחודשי הקיץ הנחשבים למעוטי צופים בטלוויזיה המסחרית. גם שעות הצפייה הנוחות תורמות לעניין הגבוה של הצופים.

הצפי הוא שהקרבות הרבים על המדליות שצפויים בסוף השבוע יעלו עוד יותר את הנתונים. ניסיון העבר מלמד כי המספרים עשויים אפילו להיות כפולים, במיוחד כשיירשמו מדליות.

כל שידורי האולימפיאדה מתקיימים בערוצים השונים של ערוץ הספורט. המשלחת הישראלית מונה 88 חברים, ועל אף הפתיחה הבינונית, התחזית היא כי בהמשך התחרויות יהיו לנו מדליות כחול-לבן. נותר רק לקוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully