וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוי של שבת? התיעוד ש"הפליל" את ערוץ 14

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 10:43

בשידורי האולימפיאדה בערוץ הספורט, בין דבוקת הכתבים והמיקרופונים סביב אמה של קנטור, ניתן לראות גם מיקרופון של הערוץ שאפילו ב-7 באוקטובר לא עלה לשידור. בערוץ מתנערים מהצלם

ערוץ 14 מוגדר כערוץ שומר שבת, וכזכור אף ספג ביקורת רבה על כך שלא פרץ לשידור בשבת השחורה של 7 באוקטובר והמשיך לשדר שקופית "חג שמח". לכן, הייתה זו הפתעה לגלות תיעוד המעיד על חילול שבת, לכאורה, מצד הערוץ.

בשידורי האולימפיאדה בערוץ הספורט, שם הועבר שידור מבית משפחתה של השייטת שרון קנטור, שזכתה במדליית הכסף. בין דבוקת הכתבים והמיקרופונים סביב אמה של קנטור, ניתן לראות גם מיקרופון של ערוץ 14.

כזכור, הערוץ הוקם תחת רישיון שידור כערוץ מורשת, ועלה לאוויר בשנת 2014 באפיק 20 בכבלים ובלוויין תחת המיתוג "ערוץ 20". לפני כשלוש שנים זכה הערוץ במכרז לשידור באפיק 14, והחל לשדר באותו אפיק ולאחר מכן מותג כערוץ "עכשיו 14", והחל לשדר שידורי חדשות ואקטואליה. הערוץ מזוהה עם הימין הפוליטי בישראל וזוכה להקלות רגולטוריות.

הערוץ אינו משדר בשבתות ובמועדי ישראל. הערוץ בבעלות חברת ערוץ יהודי ישראלי בע"מ שבעל השליטה בה הוא יצחק מירלשוילי. מנכ"ל הערוץ הוא אריאל אדרי, העורך הראשי הוא סתיו קוזניץ ומנכ"ל חדשות 14 הוא יורם כהן.

מהערוץ נמסר בתגובה: "לאחר בירור, מדובר בצלם שעובד ברשת מתחרה ולפעמים מצלם גם עבור ערוץ 14, שהחליט על דעת עצמו לשלוף את מיקרופון הערוץ ללא ידיעת ואישור הערוץ והערוץ כמובן לא ישדר את החומרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully