וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"שית נגד קרעי: מינוי אודליה מינס ליו"ר הרשות השנייה אינו חוקי

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 20:06

בהרב מיארה הודיעה כי הנחיית שר התקשורת, לפיה אודליה מינס תכנס לתפקיד יו"ר מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו חרף אי עמידתה בתנאי הכשירות לתפקיד - אינה חוקית ופוגעת בציבור

היועמ"שית בכנס לשכת עו"ד: השוואה בין נתניהו וגלנט לבין סינוואר היא ליקוי מאורות מוסרי/לשכת עורכי הדין

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה הודיעה הערב (חמישי) כי הנחיית שר התקשורת שלמה קרעי, לפיה אודליה מינס תכנס לתפקיד יו"ר מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו חרף אי עמידתה בתנאי הכשירות לתפקיד - אינה חוקית ופוגעת בציבור.

היועמש"ית גלי בהרב מיארה, שר התקשורת שלמה קרעי. ערוץ הכנסת,שלי טורש פלאש 90, עיבוד תמונה
היועמ"שית גלי בהרב מיארה ושר התקשורת שלמה קרעי/עיבוד תמונה, ערוץ הכנסת,שלי טורש פלאש 90

כזכור, בתחילת השבוע אישרה הממשלה את הצעתו של קרעי למנות באופן זמני את אודליה מינס ליו"ר מועצת הרשות השנייה, במקום עדן בר טל שפרש לאחרונה בשל החלטה שלא להיענות לדרישות שכר שהציג. מינס, בת 42, תושבת התנחלות בשומרון ואם לתשעה, היא חברת מועצת הרשות השנייה מאז 2018 ומכהנת גם כיו"ר ועדת ערר ברשות.

מינס מכהנת כמרצה בפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו ומנהלת אקדמית בקמפוסים החרדיים, מכהנת כחברת מועצה במרכז לקידום מורשתו של מנחם בגין, מרצה מן החוץ באונ' תל אביב ודירקטורית בחברה המרכזית לפיתוח השומרון.

בייעוץ המשפטי, כאמור, התנגדו למינויה של מינס, ובהצעת ההחלטה אף נכתב: "היועצת המשפטית של משרד התקשורת סבורה כי יש מניעה משפטית לקדם את ההצעה, היות שד"ר מינס איננה עומדת בתנאי הכשירות לתפקיד". הכוונה היא לכך שאיננה מחזיקה בניסיון הניהולי הנדרש לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully