וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאה על כל מה שעשיתי - גם כשניקיתי שירותים". זהירות: השיחה הזו בין רני רהב לח"כ אלמוג כהן קשה להאזנה

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 12:14

אחרי שהאשים את היחצ"ן רני רהב בגזענות לאחר שקרא לפיטורי שר הביטחון גלנט והזכיר כי ניהל בעברו מסעדת פנקייקים, ח"כ אלמוג כהן ורהב עלו לשידור ברדיו 103. כהן: "להכין פנקייקים זו לא בושה". רהב: "שערורייה וחרפה". האזינו

רני רהב, אלמוג כהן. ניר פקין, ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
רני רהב, אלמוג כהן/עיבוד תמונה, ניר פקין, ראובן קסטרו

איש יחסי הציבור רני רהב פירסם אתמול בחשבון הטויטר שלו ציטוט מתוך ראיון של חה''כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) בו אמר כהן "הייתי רוצה לראות את גלנט מודח, האחראי על החיילים שלנו לא יכול לומר שהניצחון המוחלט הוא איזה שהיא פנטזיה".

בדבריו, תקף את כהן "הייתי רוצה יחד עם הרבה מליוני ישראלים לראות אותך חוזר לנהל את מסעדת הפנקייק שלך ונשמח לבוא לסעוד ! הינו מאוד שמחים שאנשים כמוך יעלמו מהכנסת יעופו לנו מהעניים ונראה בכך עוד אסון שפקד את המדינה שעבר חלף לו".

היום, התעמתו השניים בשיחה עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים ברדיו 103. "נעלבתי בשביל כל מי שעובד עבודת כפיים ויש איזה מישהו שחי כנראה בהתנתקות לא נורמלית וחושב שעבודת כפיים זה לא ראוי. אתמול רהב הוכיח מי שהוא באמת", אמר כהן.

חבר הכנסת כהן הסביר: "יש מישהו שחי בהתנשאות לא נורמלית שחושב שעבודת כפיים זה לא ראוי. מה קשור העבר התעסוקתי שלי. אני מוכן לעמוד מול רוב חברי הכנסת והשרים ולבדו כמי שירת את הציבור יותר זמן. 11 שנה ביס"מ וביחידת הסוכנים. במיוחד ביחידית הסוכנים עבדתי לבד, לא חמוש במקומות שבהם רני רהב כנראה לא ייכנס אליהם".

רהב: "קטע עדתי? שערורייה וחרפה"

רהב השיב: "התגובה שלי הגיעה בעקבות דבריו של הוד מעלתו שאומר 'הייתי רוצה לראות את גלנט מודח'. התגובה שלי לא הגיעה מפלנטה אחרת. הוא הפך את זה לקטע עדתי וזו שערורייה וחרפה. איך חבר כנסת מעז לדרוש פיטורים באמצע מלחמה ואחרי זה כשמעירים לו, אז הוא מתחיל עם השד העדתי? הוא בא ואומר שאני לא מכבד את עובדי הכפיים? זאת חרפה.

"האיש הזה מהיום הראשון שהוא בכנסת, כל משפט שהוא מוציא מהפה שלו חרפה. אי אפשר להצדיע לו על 7 באוקטובר. הוא היה גיבור ישראל, אבל הוא לא נותן את ההזדמנות להצדיע לו, כי מיד אחרי זה יוצאים דברים מזעזעים. זה הכול".

עוד בוואלה

בוס בהפתעה: שמאלוב-ברקוביץ' מסרבת להתפנות וטוענת - "אני המנכ"לית של חדשות 13"

לכתבה המלאה

"גאה על כל מה שעשיתי - גם כשניקיתי את השירותים"

כהן ביקש לרדת מהקו. לפני שסיים את השיחה אמר: "לא הגעתי כדי להתעמת עם אף אחד. הוא הוכיח מי שהוא באמת. אני גאה על כל מה שעשיתי בחיים שלי, - גם כשניקיתי את השירותים בעסק שלי, וגם כשרצתי והצלתי חיים".

בהמשך השיחה אמר רהב: "איך חבר כנסת מעז לדרוש פיטורין באמצע מלחמה, ואחרי זה כשמעירים לו הוא מתחיל עם השד העדתי? אם הוא היה אומר שהוא רוצה לדרוש את פיטורי שר הביטחון וגם את כל הממשלה ולהקים ועדת חקירה ממלכתית בראשות נשיא בית המשפט העליון לא הייתי פוצה פה. אבל אלמוג עלוב הנפש הזה לקח את זה הפוך כי הוא מייצג אדם ספציפי. ראש מפלגתו לא מדבר איתו ורוצה להעיף אותו מכל המדרגות, וזה אומר דרשני. גם הוא אשם, הוא חבר כנסת בקואליציה. שיהיה ישר ולא שקרן ויגיד לציבור שלו: 'אני אלמוג כהן מאופקים רוצה לפטר את שר הביטחון, אבל גם להקים ועדת חקירה ממלכתית'".

בתושבה להערתו של סגל, טען רהב כי לא זלזל באיש: "אתה רוצה שהשד העדתי יצא החוצה. במה העלבתי אותו? כשאמרתי לו שיחזור לפנקייק שלו? העיקר שלא יהיה בכנסת, זה הכול".

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully