וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 14 הלך על הראש של הפצ"רית. האם בטעות יצא לו סיפור טוב?

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 15:01

כתב המשפט של ערוץ 14 סיפר ברדיו 103 על התחקיר שלו לגבי השתתפותה של הפצ"רית לפני שנתיים במסיבת יום ההולדת של אחד מבעלי קשת 12. השאלות שנשארו פתוחות: איך זה קשור לסרטון ששודר בחדשות 12 ולמה זה רלוונטי אם הוגש בה אוכל כשר. האזינו

יפעת תומר ירושלמי על מסך ערוץ 14. צילום מסך, צילום מסך
יפעת תומר ירושלמי על מסך ערוץ 14/צילום מסך, צילום מסך

יאיר אלטמן, כתב המשפט של ערוץ 14, פרסם השבוע כי הפצ"רית יפעת תומר ירושלמי השתתפה לפני שנתיים במסיבת יום הולדת של המיליארדר מוריוס נכט שמחזיק 8 אחוזים מהבעלות בקשת 12.

"הפרקליטה הצבאית הראשית הוזמנה למסיבת יום הולדת, מדובר על מסע תענוגות של שלושה ימים ביוון בשווי מוערך של עשרות אלפי שקלים ומי שמזמין אותה מיליארדר שהוא גם אחד מהבעלים שמחזיק ב-8% ממניות קשת 12'", הסביר היום (רביעי) אלטמן לאראל סג"ל ודוד ורטהיים בשיחה שעסקה בנושא ברדיו 103.

ורטהיים, שראה באייטם חלק מהקמפיין הביביסטי המתנהל על הראש של ירושלמי בצל החקירה נגד המילואימניקים החשודים בהתעללות במחבל נוח'בה, הסביר: "אני חושב שהיה לכם ביד סיפור טוב על פצ"רית שעומדת בעין הסערה, שהימין כועס עליה, אבל הסיפור הטוב הזה הוא סיפור חברתי, ברגע שהתחלתם לעטוף אותו בכל מיני עטיפות של ניגוד עניינים פגעתם בו. אתה באמת חושב שהחדשות הכי חזקות בישראל שיש להם כמעט מונופול פה, צריכות את הקשר האיזוטרי הזה למישהו שהוא אפילו לא בעל שליטה כדי לקבל סיפור? ולמה היה חשוב לציין שבמסיבות הוגש אוכל לא כשר, למה זה בכלל רלוונטי אם לא כדי לצבוע אותה בצבעים של 'עוכרת ישראל' בעיני הציבור שלכם?".

אלטמן השיב: "יש פה עניין של נראות ציבורית, אבל היא רק חלק מהסיפור כי ברגע שיש לך מעבר על פקודת המטכ"ל וחוק המתנות, אז זה העניין. היא לא ביקשה אישור לקבל מתנה ממישהו שהוא מיליארדר. יש לנו דוגמאות אחרות על דברים הרבה יותר איזוטריים, הבן של נתניהו עם הדירה של ג'יימס פאקר. תיק 1000 הוא לא העניין פה, העניין הוא שאם יש לנו הקפדה על נושא של ניגוד עניינים, אז היא צריכה להיות לכולם. יש פה סיפור על שחיתות שלטונית לכאורה, הוא מאוד מתוקשר ומאוד אקטואלי. כל כלי תקשורת שהייתי עובד בו, הייתי מעלה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully