וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם מחוץ לטבע"; האורח באולפן כאן 11 קרא להוציא להורג להט"בים

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 16:26

בערוץ מכאן 33 של התאגיד שודר ראיון עם איש התקשורת סעיד בדראן, ובמשך דקות ארוכות ניתנה במה להסתה פרועה וקריאה מפורשת לרצח והוצאה להורג של להט"ב. כאן חדשות: "הדברים בלתי נסבלים, האורח לא ישוב להתארח בשידורינו"

ראיון עם הומופוב בשידורי תאגיד השידור. צילום מסך, צילום מסך
ראיון עם הומופוב בשידורי תאגיד השידור/צילום מסך, צילום מסך

קריאה מפורשת לרצח והוצאה להורג של להט"בים בשידורי התאגיד, כך עולה מתלונה שהגישה הבוקר להנהלת התאגיד (שלישי) האגודה למען הלהט"ב.

התלונה נוגעת לתכנית בערוץ "מכאן 33" בשפה הערבית, בה שודר אמש ראיון עם איש התקשורת סעיד בדראן, ובמשך דקות ארוכות נשמעו בו אמירות חסרות תקדים בחומרתן כנגד הקהילה הגאה בישראל. בין היתר אמר בדראן כי "הומוסקסואלים הם מחוץ לטבע" וכי הוא תומך בהריגתם.

מהאגודה נמסר: "מדובר באמירות שיש בכוחן להצית אלימות חמורה כנגד להט"ב ולסכן באופן ישיר חיי להט"בים מהחברה הערבית בפרט, אשר רבים מהם נמצאים גם כך בסכנת חיים יום יומית.

"לאור כך, אנו מצפים ודורשים מתאגיד השידור שבאחריותו לייצג את כלל החלקים בציבור בצורה הולמת וראויה, לנקוט בכל הסנקציות כלפי צוות התכנית, העורכים, המגישה וכל מי שאישר את שידור הראיון והשארתו באוויר במשך דקות ארוכות".

מכאן חדשות נמסר בתגובה: "הדברים שנאמרו בשידור מכאן בערבית בלתי נסבלים, ולא ראוי היה שישודרו. הסרנו מיידית את הקטע מן הרשת. האורח שאמר את הדברים בשידור לא ישוב להתארח בשידורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully