וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה ברשת 13: המיליארדר עופר ינאי נכנס כבעל מניות בחברה

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 12:35

דירקטוריון רשת אישר את הצטרפותו של ינאי, בעלי הפועל ת"א בכדורסל ובעל השליטה בנופר אנרגיה, כבעל מניות. בתור התחלה יחזיק ב-10% ובהמשך יוכל להרחיב את אחזקותיו. ינאי התעניין תקופה בכניסה לשוק התקשורת והיה במגעים על קבוצת RGE

עופר ינאי. נעם גלאי, אתר רשמי
עופר ינאי/אתר רשמי, נעם גלאי

דירקטוריון רשת אישר היום (רביעי) את הצטרפותו של ינאי (בעלי הפועל ת"א בכדורסל ובעל השליטה בנופר אנרגיה) כבעל מניות. בתור התחלה יחזיק ב-10% ובהמשך יוכל להרחיב את אחזקותיו.

בנוסף סוכם שיתוף פעולה בשידור משחקי הפועל ת"א ברשת, ובין ינאי ובלווטניק במיזם תקשורת הספורט העולמי DAZN שבבעלות בלווטניק.

במרכז ההסכם יעמוד שיתוף פעולה בתחום הספורט: רשת 13 תשדר משחקים בהשתתפות הפועל ת"א בכדורסל, לצד שיתוף פעולה בין ינאי למיזם הספורט העולמי DAZN בבעלות Access Industries של איש העסקים לן בלווטניק.

ינאי (49) הוא יו"ר, מייסד ובעל השליטה בקבוצת האנרגיה המתחדשת נופר אנרגיה, אשר פעילה בישראל, ארה"ב ואירופה, וכן בעלי הפועל תל אביב בכדורסל. זאת לצד אחזקותיו בתחומי הנדל"ן, ההיי-טק והתשתיות בישראל ובחו"ל. הוא נחשב לתומך מרכזי של האתר הימני "מידה" המזוהה עם ראש הממשלה נתניהו.

ינאי התעניין תקופה בכניסה לשוק התקשורת, היה במגעים על קבוצת RGE שבסוף לא קרו. ההערכה היא כי הוא רואה בזה יתרון כבעלים של קבוצת ספורט.

לדירקטוריון רשת 13 יצטרף מטעמו של ינאי דובר ראש הממשלה לשעבר, מתן סידי. בשנתיים האחרונות משמש כמנהל התקשורת, הפילנתרופיה וקשרי הממשל של ינאי בעסקיו השונים, וקודם לכן כדובר מבקר המדינה ודובר שר הביטחון.

בניין רשת 13, מרץ 2022. ראובן קסטרו
הרבה מאוד קשיים. רשת 13/ראובן קסטרו

רשת 13 נקלעה בשנים האחרונות למשבר ניהולי ממנו היא מתקשה להיחלץ. הדבר בא לידי ביטוי בין היתר בירידה עקבית בהיקפי הצפייה שהובילו להפסדים ולתחלופת בכירים מהירה. בחמש השנים האחרונות החליפה צמרת רשת 13 כשלושה מנכ"לים. במקביל, בחברת חדשות 13 הוחלפו חמישה - האחרונה בהן היא יוליה שמאלוב-ברקוביץ', שאולצה לפרוש כעבור חודשיים בשל מרד של עובדי החברה נגד מינויה.

במסגרת ההסכם, יחזיק ינאי בשלב ראשון ב-10% ממניות החברה, עם אפשרות להגדלת האחזקות בהמשך. בנוסף, הוסכם שיתוף פעולה בתחום שידורי הספורט, במסגרתו תשדר רשת 13 משחקים בהשתתפות הפועל תל אביב, זאת לצד שיתוף פעולה עתידי במיזם הספורט הבינלאומי DAZN.

בתוך כך, ימנה ינאי את יועצו מתן סידי כנציגו בדירקטוריון החברה. סידי (29), לשעבר דובר ראש הממשלה, מביא עמו ניסיון עשיר בתחום התקשורת. בשנתיים האחרונות משמש כמנהל התקשורת, הפילנתרופיה וקשרי הממשל של ינאי בעסקיו השונים, וקודם לכן כדובר מבקר המדינה, דובר שר הביטחון ויועץ התקשורת לראש הממשלה.

נדב טופולסקי, מבעלי רשת 13 ויו"ר הדירקטוריון: "אני שמח על כניסתו של עופר ינאי כבעל מניות ברשת 13. לעופר רקורד מוכח של עשיה בזירה העסקית בישראל ואני מצפה לקראת העבודה המשותפת יחד, לטובת מקסום הצלחתה של רשת 13".

עופר ינאי: "שמח ומתרגש להיכנס לרשת 13 ולצעוד איתה להצלחות גדולות ביחד. הרבה אתגרים והזדמנויות לפנינו, נעשה ונצליח".

  • עוד באותו נושא:
  • רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully