וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על החתום: אחיו של דובר המשטרה

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 10:54

לאחר מעצר הנשים שחילקו עלונים בבית הכנסת, פרסם כתב ישראל היום ירון דורון כי "שתיים מהן הסתבכו בעבר עם המשטרה. הן לא תמימות". הפרט שלא הופיע בידיעה: דורון הוא אחיו של דובר המשטרה הטרי סנ"צ אריה דורון. ומה אומרים בתגובה בעיתון?

דני לוי, ממ"ז חוף עם הדובר אריה דורון. יואב איתיאל
דני לוי, ממ"ז חוף עם הדובר אריה דורון/יואב איתיאל

"פרסום ראשון: שתיים מהנשים שנעצרו בפרשת הנחת העלונים הסתבכו בעבר עם המשטרה. גורם במשטרה: הן לא תמימות", פרסם בסוף השבוע כתב ישראל היום ירון דורון, בהתייחס למעצר השערורייתי של שלוש הנשים המבוגרות בערב שישי, שהובלו אזוקות מביתן לחקירה ארוכה בשל העובדה שחילקו עלונים עם תמונות החטופים בבית הכנסת בו מתפלל חבר הכנסת יולי אדלשטיין.

אלא שהפרט שלא הופיע בידיעה ובציוץ, ונחשף על ידי כתב המשטרה של הארץ ג'וש בריינר, הוא שירון דורון הוא אחיו של דובר המשטרה סנ"צ אריה דורון.

אריה דורון נכנס לתפקידו לפני מספר ימים, כחלק מסבב מינויים ראשון שערך עם כניסתו לתפקיד המפכ"ל החדש שמינה השר בן גביר, דני לוי. דורון היה עד לפני 3 שנים אזרח, פעיל פוליטי בליכוד, ומבקר מוכר של מערכת המשפט והפרקליטות. בנוסף, הסתבך מספר פעמים, בין היתר כשנטען שהתעמר בפקודיו.

דורון נחשב למעריץ ידוע של רה"מ. "אני חושב שהאדם הזה הוא אחד האנשים, המנהיגים הדגולים ביותר שקמו למדינת ישראל. הוא נחשב למנהיג הבכיר והמוצלח ביותר", אמר בעבר ואף הטיח ביקורת במשטרה על חקירות נתניהו ועל מי שהעז להגיש את כתב האישום.

ירון דורון מסקר במשך שנים בעיקר את תחום המשטרה, והצטרף לישראל היום ב-2018. בעמוד הרשמי שלו בעיתון הוא מוגדר ככתב אזור השרון, אך עיקר ידיעותיו עוסקות בנושאי המשטרה.

בעיתון מספקים בהקשר זה הסבר קלוש, לפיו העיסוק שלו בסוגיית מעצר מחלקות העלונים בבית הכנסת נבע מכך שהתרחש בשטח הסיקור שלו, וכבר עם כניסתנו לתפקיד של אחיו הובהר שאינו יכול לעסוק בכך גם באירוע מקומי.

מישראל היום נמסר בתגובה: "ירון דורון אינו כתב משטרה ולא עוסק כלל בענייני משטרה, אלא כתב מוניציפלי של אזור השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully