וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדר זאבי גרין מונתה למנכ"לית המכון הישראלי לעיתונות

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 17:08

המכון הישראלי לעיתונות ולתקשורת הודיע על מינויה של אדר זאבי גרין למנכ"לית המכון. זאבי, עורכת דין, עורכת ומתרגמת, מחליפה את תמי ליטני, אשר סיימה את כהונתה ותישאר במכון כחברת הוועד המנהל

המכון הישראלי לעיתונות ולתקשורת הודיע היום (שני) על מינויה של אדר זאבי גרין למנכ"לית המכון. זאבי, עורכת דין, עורכת ומתרגמת ("הארץ", הוצאת כתר), מחליפה את תמי ליטני, אשר סיימה את כהונתה, ותישאר במכון כחברת הוועד המנהל.

המכון הישראלי לעיתונות ולתקשורת פועל לקידום עיתונות חופשית ואחראית ולצריכה מושכלת של תקשורת בקרב בני נוער. המכון מעניק פרס שנתי בגובה 50,000 שקל לעיתונאי או עיתונאים שבלטו בעבודת סיקור ותחקיר יסודית ומשובחת.

לפודקאסט תיקטוק של המכון הישראלי לעיתונות >>>

אדר זאבי. יחצ,
אדר זאבי/יחצ

זוכי פרס המכון הישראלי לעיתונות ולתקשורת לשנת 2023 היו לי נעים מערוץ 12 על תחקיריה בפרשות התצפיתניות ו"הבית של פסי"; יוסי אלי מערוץ 13 על סיקור אמיץ של פרשת הירי ביובל קסטלמן ז"ל; הגר שיזף מ"הארץ" על חשיפת פגיעות שיטתיות בפלסטינים בשטחים ותנאי כליאה של עצורים פלסטינים; ורועי עידן ז"ל, צלם Ynet וקבוצת "ידיעות אחרונות", שתיעד את החיים בעוטף עזה ונרצח בבוקר השבעה באוקטובר לאחר ששלח צילומים ראשונים מן המתקפה על ביתו בכפר עזה.

השופטת בדימוס דליה דורנר, נשיאת המכון, מסרה: "אני מודה לתמי ליטני, המנכ"לית היוצאת, על עבודתה המעולה ושמחה על הסכמתה להמשיך ולתרום למכון בוועד המנהל. אני בטוחה כי ניסיונה העשיר של אדר זאבי ואישיותה הנמרצת והיזמית יובילו את המכון הישראלי לתקשורת ולעיתונות לדרכים חדשות ולהישגים נוספים."

אדר זאבי מסרה: "אני גאה לקבל על עצמי את התפקיד, כדי לסייע לממש את חזונו של המכון הישראלי לעיתונות ולתקשורת לקידום עיתונות מצוינת וחינוך לצריכה מושכלת של תקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully