וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבת פוליטית בכירה ניהלה רומן של סקסטינג ותמונות עירום עם המועמד לנשיאות לשעבר, רוברט קנדי

22.9.2024 / 0:01

הכתבת הפוליטית אוליביה נוצי מה"ניו יורק מגזין", בת ה-31, הייתה מאורסת בזמן ששלחה הודעות טקסט ותמונות מינית שלה למועמד לשעבר לנשיאות ארה"ב, רוברט קנדי ג'וניור, בן ה-70 הנשוי. היא אישרה שהיו ביניהם יחסים אך טענה שהם "מעולם לא היו פיזיים"

רוברט קנדי ג'וניור פורש מהמירץ לנשיאות ארה"ב ותומך בדונלד טראמפ/רויטרס

אחת מכותבות המגזין המוערכות ביותר באמריקה, אוליביה נוצי מה"ניו יורק מגזין", הוצאה לחופשה כפוייה בזמן שנערכת "ביקורת של צד שלישי" לגבי התנהלותה, לאחר שפורסם שהיא חשפה ש"ניהלה מערכת יחסים אישית עם נושא סיקור רלוונטי לשעבר בקמפיין לנשיאות 2024 בזמן שהיא דיווחה על הקמפיין".

בעוד שבהודעת ההמגזין לא ציין במי מדובר, ב-CNN דווח שהקשר שלה היה עם המועמד העצמאי לשעבר לנשיאות רוברט פ. קנדי ג'וניור, שלאחרונה פרש מהמירוץ והביע תמיכה בדונלד טראמפ. על פי הדיווח הקשר בין השניים היה "רגשי" ודיגיטלי באופיו ולא פיזי.

בני יורק פוסט דוח שהכתבת הפוליטית של "הניו יורק מגזין" ניהלה עם קנדי שיחות טקסט מיניות (סקסטינג) אף שלחה לו תמונות עירום שלה. על פי החשד, השניים החלו לעשות "סקסטינג" מתישהו לאחר שנוצי בת ה-31 נפגשה עם קנדי בן ה-70 לצורך כתיבת מאמר שפורסם בנובמבר.

הצוות של קנדי מסר שהוא ונוזי נפגשו באופן אישי רק "פעם אחת" עבור הכתבה בנובמבר - עם זאת, על פי Puck News בין השניים היו מספר מפגשים. בהצהרה שפורסמה בערב שישי, דובר מטעם קנדי כינה את הגילויים האחרונים "שקרים חסרי בסיס" לפני שטען שוב שהמועמד לנשיאות לשעבר ונוצי נפגשו רק פעם אחת.

לאחר שהחדשות על הרומן הוירטואלי בין השניים התפרסמו ביום חמישי בלילה, נמסר מהנהלת המגזין הניו יורקי המוערך שנוצי הוצאה לחופשה בשל מה שנראה כהפרה של כללי האתיקה שלהם. מקורות אמרו ל"פוסט" שהבכירים במגזין כבר היו מודעים למערכת היחסים והתעמתו בנושא עם נוצי, שהודתה במעשים.

נוצי טענה שהיחסים עם קנדי "מעולם לא היו פיזיים" ושהוא לא שימש כמקור שלה עבור שם כתבה. "הקשר מעולם לא היה פיזי אבל הייתי צריכה לחשוף אותו כדי למנוע מראית עין של של ניגוד עניינים. אני מתחרטת מאוד שלא עשיתי זאת מיד ומתנצלת בפני אלה שאכזבתי, במיוחד עמיתיי בניו יורק מגזין", היא אמרה בהצהרה, מבלי לנקוב בשמו של קנדי.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

אשתו לא הגיבה, ארוסה דווקא כן

נוצי וקנדי ניהלו את הרמן לכאורה בזמן שהיא הייתה מאורסת והוא נשוי, כשמספר מקורות אמרו ל-The Post כי ההודעות המיניות בין השניים הוחלפו לראשונה מתישהו בסביבות ראש השנה 2023.

קנדי נשוי לשחקנית שריל היינס, כוכבת הסדרה "תרגיע" מאז 2014. נציג מטעמה סירב להגיב ביום שישי על מערכת היחסים של בעלה עם נוצי. בעוד שהיינס תמכה בריצה לנשיאות של בעלה, והופיעה באירועי הקמפיין שלו, היא גם לא הגיבה להחלטת של קנדי לתמוך בטראמפ.

נוצי הייתה מאורסת מאז ספטמבר 2022 לריאן ליזה, הכתב הראשי של פוליטיקו בוושינגטון ולאחר הפרסום על הרומן שלה עם קנדי הוא אישר שהם נפרדו כשהתייחס אליה כאל ארוסתו לשעבר וכתב ביום שישי: "בגלל הקשר שלי לסיפור הזה דרך ארוסתי לשעבר, אני והעורכים שלי הסכמנו שלא אהיה מעורב בסיקור כלשהו של קנדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully