וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל מול הפאנל ההמום, עמית סגל הרים כוסית ערק לכבוד מותו של נסראללה

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 28.9.2024 / 19:35

מגיש פגוש את העיתונות פתח בקבוק וחילק לאורחים. רק דובר צה"ל לשעבר רונן מנליס העיר שכדאי לזכור את עשרות אלפי המפונים שלא ממש חוגגים היום

עמית סגל ובן כספית חוגגים את חיסלו של נסרללה/"פגוש את העיתונות"

אחד מהרגעים היותר תמוהים אירע היום (שבת) בתוכנית פגוש את העיתונות בחדשות 12, כשמגיש התוכנית עמית סגל, שהצטרף באיחור לאחר יציאת השבת, הסביר שביקש אישור וביקש לפתע מאחד מעובדי האולפן בקבוק ערק, תוך שהוא מחלק לחברי הפאנל, לרגל חיסולו של חסן נסראללה.

אנשי הפאנל נראו מופתעים, חלקם המומים, ורק דובר צה"ל לשעבר רונן מנליס תהה האם יש מה לחגוג כשעשרות אלפי מפונים מחוץ לבתיהם. סגל הסביר לו בתגובה שהוא משוכנע שגם הם שמחים על מותו.

האירוע הזכיר סערה שהייתה עם תחילת המלחמה, בחודש ינואר כאשר בתוכניתו של גיא לרר ברשת 13 "חגגו" את חיסולו של סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סלאח אל-עארורי, בביירות. פעיל ההסברה יוסף חדאד, שהשתתף בפאנל לצד כתבי הערוץ, שלף חבילת בקלאוות, פתח אותן ואמר שכך הוא יחגוג את מותו של בכיר החמאס.

חדאד פנה כאמור למנחה גיא לרר ואמר לו: "לא רק שאני אחגוג, גם אחלק בקלאוות". בזמן שחדאד פתח את עטיפת המתוקים, לרר צחק ואמר: "לא נוהגים לעשות את זה באולפנים", אך חדאד קטע אותו, פנה למצלמה, ואמר: "והנה אני יודע שזו מצלמה 5, אני רוצה להגיד לכל אותם מנהיגים של חמאס - לכל אחד מאלה שיחוסלו, אני אוכל עוד בקלאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully