וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה הם עם פרצוף של 'שוב ביבי הצליח'"; חדשות 12 תגיש תביעת דיבה נגד פאנליסט ערוץ 14

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 15:00

חדשות 12 נגד פאנליסט הפטריוטים דרור קאפח: "צילום המסך של פרשני אולפן שישי מצטערים על חיסול נסראללה - פרסום שקרי מראשיתו ועד סופו המציג תמונה כוזבת של המציאות וזאת בכוונה לפגוע בחברת החדשות ובעיתונאיה"

ציוץ של דרור קאפח נגד חדשות 12. טוויטר, צילום מסך
ציוץ של דרור קאפח נגד חדשות 12/צילום מסך, טוויטר

חדשות 12 תגיש תביעת דיבה נגד דרור קאפח ואחרים על פרסום דברי לשון הרע חמורים, שקריים ומסיתים.

במכתב ההתראה שנשלח הבוקר (שני) אל קאפח מטעם המחלקה המשפטית של חברת החדשות, על ידי עורכי הדין ד"ר ישגב נקדימון, דקלה בירן ונוי הדר, נכתב: "צירפת צילום מסך מהפאנל מתאריך 6.9.2024 בו נראים אמנון אברמוביץ', גיא פלג, מיכל פעילן וישראל זיו בארשת פנים חתומה, והוספת את הכיתוב: "למה הם עם פרצוף של "שוב ביבי הצליח"?!?" (להלן: הפרסום הדיבתי והמסית).

עוד נכתב: "מדובר בפרסום שקרי מראשיתו ועד סופו המציג תמונה כוזבת של המציאות וזאת בכוונה לפגוע בחברת החדשות ובעיתונאיה. הפרסום הדיבתי והמסית שיצא תחת ידיך - בו נעשה כאמור שימוש בצילום מסך מתאריך 6.9.2024 - נועד ליצור את הרושם הכוזב כאילו ה"ה: אברמוביץ', פלג, פעילן וזיו מצטערים בשידור מתאריך 28.9.2024 על הצלחת המבצע שבו חוסל נסראללה. זאת כאמור תוך שימוש בצילום מסך מהפאנל מתאריך 6.9.2024, שעסק בנושא אחר - העסקה להשבת החטופים - אשר הציבור בישראל כולו מאוחד בצער על אי הצלחתה.

"תוכנו של הפרסום הדיבתי והמסית והעובדה שטרם הסרת אותו מחשבונך ברשת "X" חרף הכזב החמור שבו, מעידים כי הוא נעשה בכוונה לפגוע בחברת החדשות ובעיתונאיה, ולפיכך פרסומו עולה כדי עבירה פלילית לפי סעיף 6 לחוק איסור לשון הרע, אשר בצידה עונש של שנת מאסר ושניתן להגיש בגינה קובלנה פלילית על פי חוק סדר הדין הפלילי, התשמ"ב-1982".

בחברה דורשים מקפאח להסיר את הפרסום הדיבתי והמסית מכל מקום שבו הוא מפורסם; לפרסם התנצלות כלפי חברת החדשות ועיתונאיה ולשלם לחברת החדשות פיצוי בסך של 100,000 שקל.

זהו איננו האיום הראשון של החברה בתביעת דיבה כלפיי צייצנים ואנשי ימין המזוהים עם מסריו של נתניהו. לפני חודשיים הצהירה חדשות 12 כי תגיש תביעת דיבה נגד איש התקשורת אלי ציפורי על עשרות רבות של פרסומים שבהם כינה את חברת החדשות "אל-ג'זירה 12".

"השוואתה של חברת החדשות ל-אל ג'זירה, רשת השידור הקטארית שמיום הקמתה מסקרת את מדינת ישראל באופן מגמתי, חד צדדי ומסית, ושרק לאחרונה הממשלה אישרה את סגירתה בישראל לאחר שנקבע כי היא משדרת שידורי תעמולה מטעם ארגון הטרור הרצחני חמאס, מהווה פרסום של לשון הרע שקרית וחמורה מאין כמוה, שכל מטרתו פגיעה בחברת החדשות ועיתונאיה, וניסיון להטיל דופי ביושרתם ובעשייתם העיתונאיות", נכתב במכתב ההתראה, בו דורשת חברת החדשות באמצעות באי כוחה כי כל הפרסומים המבזים יוסרו לאלתר וכי ציפורי יפרסם התנצלות וישלם פיצויים על סך מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully