וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פחות אמפתיים לחטופים": יאיר שרקי חטף אש אחרי שהתבטא נגד דתיים - ובסוף התנצל

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 17:36

עיתונאי חדשות 12 התבטא באמירה שקוממה רבים לאחר שדיבר על היחס בין חובשי הכיפה מש"ס והציונות הדתית לבין החטופים. מגישת ערוץ 14: "בשביל זה הגעת לתקשורת? כמה עוד נמוך אפשר לרדת?". בסוף הגיעה ההתנצלות

יאיר שרקי. קשת 12, צילום מסך
יאיר שרקי/צילום מסך, קשת 12

עיתונאי חדשות 12, יאיר שרקי דיבר אתמול (שני) על היחס בין חובשי הכיפה מש"ס והציונות הדתית לבין החטופים - ועורר גל של תגובות נגד, גם מטעם ערוץ 14.

"העובדה שגם החטופים הגיעו בעיקר מהקיבוצים ומהנובה, מקומות שבהם גם לש"ס וגם לציונות הדתית היה פחות אז פשוט כשאתה מכיר פחות אולי אתה אמפתי פחות או רואה שיקולים בצורה אחרת מאשר מי שחווה את זה במעגל ראשוני ושני", אמר שרקי, והוסיף: "בסוף תסתכל על ניתוח סוציולוגי - אתה תראה שיש גם קשר".

בין שלל התגובות המתקוממות, הייתה גם מגישת ערוץ 14 טל מאיר שהתייחסה לאחר מכן לדברים ואמרה: "בשביל זה הגעת לתקשורת יאיר שרקי? כמה עוד נמוך אפשר לרדת כדי להישמע טוב בעיני קליקה מסוימת? מה יאיר שרקי של לפני 15 שנים היה אומר על מה שאמרת בקטע הזה? יש לי תחושה שהוא פחות היה מתחבר".

"מכיר מקרוב את הדאגה ואת התפילות"

בעקבות הסערה, כתב שרקי בטוויטר: "שודר אמש קטע קצר מתוך דברים שאמרתי בשידור לפני כמה ימים ואנשים שיקרים לי נפגעו ממנו. צפיתי בו שוב ואכן כשלתי בלשוני. זה משפט לא מוצלח שלא הייתי צריך לנסח כך. הוא נחתך מדיון רחב הרבה יותר, שבו אני מבהיר שכולם בעיניי מכוונים למה שנתפס בעיניהם כטובת המדינה, אבל מגיעים למסקנות שונות וסדרי עדיפויות אחרים. (אם לא צפיתם, אל תטרחו. אבל אם אתם טורחים, לפחות ראו את השיחה המלאה ולא עשר שניות שחתכו ממנה).

"בכל מקרה חשוב לי לכתוב גם כאן שכמובן שאני לא חושב שלציונות הדתית כמגזר (שאני רואה עצמי חלק ממנו) אין אמפתיה וכאב לחטופים. להיפך. מכיר מקרוב את הדאגה ואת התפילות. וכמובן יעידו לוחמים רבים מספור שמוסרים על זה את הנפש ממש. מצטער על הפגיעה ועל חוסר הדיוק. ואחדד את הדברים גם בשידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully