וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הותיר אחריו זוג הורים ו-2 אחים"; בערוץ 14 העלימו את ארוסו של אדיר קדוש ז"ל

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 20:23

בערוץ התעלמו מהעובדה שהשוטר אדיר קדוש שנרצח בפיגוע הירי בכביש 4 אמור היה להתחתן עם בן זוגו בעוד כחודש, והעלימו את הפרט באייטם שפרסמו בהתבסס על הודעת המשטרה. האגודה למען הלהט"ב: "אין גבול לשפל"

כתבה על אדיר קדוש מערוץ 14. ערוץ 14, צילום מסך
כתבה על אדיר קדוש מערוץ 14/צילום מסך, ערוץ 14

בערוץ 14 התעלמו מהעובדה שהשוטר אדיר קדוש שנרצח היום (שלישי) בפיגוע הירי בכביש 4 היה מאורס לגבר, והעלימו את הפרט באייטם שפרסמו בהתבסס על הודעת המשטרה.

"הותר לפרסום: השוטר אדיר קדוש הי"ד נרצח בפיגוע הירי בכביש 4 והוא בן 33 בנופלו. אדיר הותיר אחריו זוג הורים ו-2 אחים • בפיגוע הירי הרצחני נפצעו 4 בני אדם נוספים בדרגות פציעה שונות • המחבל חוסל בזירה הי"ד נרצח בפיגוע הירי בכביש 4 והוא בן 33 בנופלו. אדיר הותיר אחריו זוג הורים ו-2 אחים • בפיגוע הירי הרצחני נפצעו 4 בני אדם נוספים בדרגות פציעה שונות • המחבל חוסל בזירה", נכתב בכותרת המשנה של האייטם באתר הערוץ. גם בתוך הכתבה לא ניתן היה למצוא לכך אזכור.

בהודעת המשטרה שפורסמה מוקדם יותר נכתב: "השוטר, בן 33, נפצע אנושות מירי באזור המחלף, ופונה לבית החולים אסותא, אך בדרכו לבית החולים נפטר מפצעיו. הותיר אחריו זוג הורים, 2 אחים ובן זוג עימו היה אמור להינשא בחודש הבא. אדיר, התגייס בשנת 2013 לאחר שירות צבאי במג"ב ובשנת 2022 שירת באגף התנועה".

הודעת משטרת ישראל על מותו של השוטר אדיר קדוש בפיגוע במחלף יבנה, אוקטובר 2024. דוברות משטרת ישראל
הודעת משטרת ישראל על מותו של השוטר אדיר קדוש בפיגוע במחלף יבנה, אוקטובר 2024/דוברות משטרת ישראל

מהאגודה למען הלהט"ב בישראל נמסר בתגובה: "אין גבול לשפל שאליו ירדו. עוד לפני שנערכה הלווייתו של אדיר קדוש ז"ל, השוטר האמיץ שנפל בעת מילוי תפקידו, ערוץ 14, במהלך מביש ודוחה, בחר למחוק את אזכורו של בן זוגו מהידיעה, ובכך למחוק ציבור שלם.

"בזמן שעתידו של בן זוגו של קדוש ז"ל מתמוטט לנגד עיניו, ערוץ 14 מוחק את קיומו. זו אינה רק מחיקה של אהבתם, אלא מחיקה אכזרית של זהותם.

"האירוע הזה מדגיש שוב את המציאות הכואבת, בעוד שאנו שווים במוות ומספיק טובים להקריב את חיינו למען המדינה, עבור רבים מדי איננו שווים בחיים ואיננו זוכים להכרה בזכויותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully