וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל האמצעים כשרים: בולען מרעננה הפך ל"כטב"מ שנפל על מעון רה"מ"

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 16:20

בערוץ 14 ובאתרים חרדים התפרסמה בדיווחים על ניסיון הפגיעה במעון ראש הממשלה בקיסריה תמונה מפחידה של בור שנפער באדמה. אז מה אם הבור צולם לפני נפילת הכטב"מ

מאז ניסיון הפגיעה של חיזבאללה במעון ראש הממשלה בקיסריה בשבת בבוקר באמצעות כטב"מ, בסביבת נתניהו מייחסים את הכוונות לאיראן, ועושים הכל כדי להבהיר שמדובר בחציית קו אדום - זאת למרות שביתו כלל לא נפגע, וכאשר הוא ורעייתו כלל לא נכחו ביישוב היוקרתי.

אתמול (שבת) יצאו בזה אחר זה חברים בכירים בקואליציה, בהם השרה מירי רגב ויו"ר הכנסת אמיר אוחנה, והסבירו שמדובר בניסיון התנקשות שיגבה מאיראן מחיר גבוה. גם נתניהו עצמו פרסם סרטון בו הוא מזהיר מהתגובה על ניסיון ההתנקשות. מאוחר יותר נודע כי פקידי מס רכוש אף הגיעו לביתו של נתניהו - למרות שזה כאמור כלל לא ניזוק.

יצוין כי ברקע הדברים, בשנים האחרונות מוטחת ביקורת חריפה על סביבת ראש הממשלה שמבקש להשית על המדינה את תשלום השיפוץ של מעונו הפרטי וכן להגביר את האבטחה סביבו.

הבולען בערוץ 14. ערוץ 14, צילום מסך
הבולען בערוץ 14/צילום מסך, ערוץ 14

אלא שלא רק פוליטיקאים יצאו לעזרת נתניהו ב"חידוד המסר", אלא גם כלי תקשורת. אחד מהם, הוא כצפוי ערוץ 14, שהעלה בסמוך לדיווח תמונה מבור שבכלל נפער ברעננה וצולם על ידי גולש שעות לפני פגיעת הכטב"מ. למרות שגולשים רבים תיקנו את "הטעות" בדיווח, בערוץ ממשיכים לפרסם את התמונה כמשוייכת לתקיפת הכטב"מ. גם באתר "כיפה" החרדי השתמשו בתמונה השגויה, ולא טרחו לתקן.

כתבה בכיכר השבת- מתקפת כטב"מים על מעון ראש הממשלה בקיסריה, אוקטובר 2024. כיכר השבת, צילום מסך
כתבה בכיכר השבת- מתקפת כטב"מים על מעון ראש הממשלה בקיסריה, אוקטובר 2024/צילום מסך, כיכר השבת

מקור התמונה

גם אם המניע ברור, לא ברור כיצד הגיעה דווקא התמונה הזו לאתרים המזוהים עם ראש הממשלה. בהקשר זה מעניין לראות שגם "הצל" שיתף את אותה התמונה בטלגרם שלו - פרסום שאולי יכול לספק את התשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully