וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע הפיגוע בגלילות, פעיל ימין קיצוני הפיץ תמונה של מוחמד מג'אדלה עם מחבל חמאס

וואלה ברנז'ה

27.10.2024 / 18:32

"הערבים באולפנים לא תמימים", כתב פעיל הימין הקיצוני אריאל דנינו, תוך ששיתף תמונה של פרשן חדשות 12 מוחמד מג'אדלה לצד פעיל חמאס. בפועל, מדובר בתמונה משנת 2017

‏מוחמד מג'אדלה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
‏מוחמד מג'אדלה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המקרתיזם כבר כאן: ברקע הפיגוע הבוקר (ראשון) בצומת גלילות על ידי אזרח ערבי-ישראלי, בימין הקיצוני מאווררים את המסרים ומעמיקים את המתיחות הקיימת ממילא עם ערביי ישראל נוכח התקופה - ומתחילים בתקשורת.

"הערבים באולפנים לא תמימים", כתב פעיל הימין הקיצוני אריאל דנינו, תוך ששיתף תמונה של פרשן חדשות 12 מוחמד מג'אדלה לצד פעיל חמאס, ושאל: "מוחמד מג'אדלה לא ענה למה הוא הצטלם עם מחבל חמאס מורשע, ובמקום זה בחר בדרך הקלה: לחסום. תקחו את התמונה, תדביקו לו בתגובות. תשאלו אותו למה הוא הצטלם עם מחבל חמאס מורשע, ותעדכנו אותי אם יש תשובה".

אריאל דנינו בהארץ. צילום מסך, צילום מסך
אריאל דנינו בהארץ/צילום מסך, צילום מסך

בפועל, מדובר בתמונה משנת 2017 ובה מצולם אשרף אבו עלי, אף הוא תושב קלנסווה, אשר נגדו הוגשו מספר פעמים כתבי אישום בגין הסתה לטרור וגילוי הזדהות עם ארגון טרור. על פי כתב האישום, הנאשם החזיק בחשבון פייסבוק תחת השם "אשרף אבו עלי", ופרסם בו דברי עידוד, תמיכה והזדהות עם חמאס. הוא העלה תכנים לחשבון שזכו לחשיפה רבה והיוו במה גם לאחרים להביע את תמיכתם בארגון הטרור.

בתמונה נראים לצד מג'אדלה גם עיתונאי ווינט חסן שעלאן ועיתונאי הארץ דיאא חאג' יחיא, והיא נעשתה במהלך סיקור בירושלים. בסביבתו של מג'אדלה אומרים כי כלל לא הכיר את האיש, והוא לא שוחח איתו מעולם.

אריאל דנינו כאמור הוא פעיל ימין שמוכר היטב לכוחות הביטחון. בתחילת השנה חתם שר הביטחון יואב גלנט על צו מעצר מינהלי נגדו לאחר שנחקר בחשד לתקיפת פלסטינים. דנינו, תושב המאחז קומי אורי שליד יצהר, נעצר לארבעה חודשים. לאחר מכן האריך גלנט את מעצרו בשלושה חודשים נוספים, לאחר שנקבע כי עדיין נשקפת ממנו מסוכנות. בן גביר תקף אז את החלטת גלנט: "מתדלק את הקמפיין השקרי על 'אלימות מתנחלים'".

בחדשות 12 בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully