וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים שזה נגמר

וואלה! ברנז'ה

11.9.2005 / 10:25

טלעד מסיימת את שידוריה בערוץ 2 בספיישל שיימשך 48 שעות. במרכזו: 2 תכניות בידור מרכזיות בהנחיית גידי גוב

זכיינית ערוץ 2 טלעד תציין את סיום את דרכה בערוץ בספיישל שידורים חסר-תקדים, שיתקיים לאורך כל סוף השבוע האחרון שלה, ב-28-29 באוקטובר. הזכיינית הודיעה היום כי תשקיע בשני ימי השידור המיוחדים כ-300,00$.

הספיישל יחל בבוקר שישי ה–28.10, בתכנית פרידה של "קפה טלעד" עם דב גילהר וירדנה ארזי, והוא יימשך בשיבוץ קטעים נבחרים ותכניות מכל שנותיה של טלעד בערוץ: "ברונו", "החרצופים", "הקומדי סטור", "החמישייה הקאמרית", "פלורנטין", "לילה גוב", "עובדה", "מסע עולמי", "דייט לסטרייט" "החיים זה לא הכל" ועוד.

בנוסף, ישובצו קטעים מדרמות בודדות, סרטים דוקומנטריים ורגעי שידור נוספים שיסכמו את פעילות טלעד בערוץ.

במרכז 2 ימי השידור, ישודרו בפריים טיים 2 תכניות בידור מרכזיות, בהנחיית גידי גוב ובהשתתפות כל כוכבי ומנחי טלעד לאורך שנותיה בערוץ. בתכניות ישולבו אירועים ואיחודים טלוויזיוניים שיופקו במיוחד לתכנית, וכן מערכונים חדשים, ביצועים מיוחדים לשירים, כתבות חוץ ועוד.

מנכ"ל טלעד אילן טוביהו אמר היום: "זו דרכנו המיוחדת לסכם תקופה של 12 שנה בערוץ, בה היינו שותפים מלאים להפיכתו לאחד המותגים החזקים במדינה. העובדה שהתכניות והכוכבים של טלעד ימשיכו את דרכם בקשת, רשת וערוץ 10 מהווה הוכחה לכך שהצלחנו להטביע את חותמנו בשוק הטלוויזיה בישראל לשנים רבות".

----------------------------------

קרדיטים: עורכת: עינת ענבר, במאי: בובי לקס, חברת הפקה: איתן אבוט, אולפני מימד, מפיק אחראי מטעם טלעד: אילן שלו, עורכת ראשית מטעם טלעד: ליאת פלדמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully