וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האומ"ץ של אילנה דיין

לי-אור אברבך

13.9.2005 / 14:55

מגישת 'עובדה' תקבל בסוף שנה סוערת אות על היותה מ'מגיני הדמוקרטיה הישראלית' מטעם עמותת אומ"ץ למען מנהל תקין

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה, אילנה דיין, תקבל פרס ואות הערכה מטעם עמותת אומ"ץ, אזרחים למען מינהל תקין וצדק חברתי ומשפטי. הארגון מחלק מדי שנה אותות הערכה לאנשים, שנתפסים בעיניו לכלבי שמירה של הדמוקרטיה הישראלית, לאחר שגילו יוזמה וקידמו את הערכים הדמוקרטיים.

"דיין נבחרה בקטגוריית התקשורת, לאחר שפעלה באומץ לב ציבורי ללא לאות ומורא ולכן היא והתוכנית עובדה מקבלים את הפרס", אמרה לוואלה! ברנז'ה יו"ר ועדת האות, אורה רובינשטיין. "הערכנו את מפעלה לאורך שנים, קונצנזוס זה דבר גמיש ואנחנו מעריכים את היושרה שלה, להתמודד עם המבקרים. היא מקדמת את כל מה שאנחנו מאמינים בו", אמרה רובינשטיין.

מדובר בשנה משמעותית בקריירה של דיין. לאחר 10 שנים עוברת תכניתה בית, ועוזבת את טלעד לטובת קשת, לאחר ההפסד במכרז ערוץ 2. השנה גם עמדה התוכנית לא אחת במרכזן של סערות ציבוריות בעקבות תחקירים שפורסמו.

בין היתר ספגה דיין ביקורת קשה לאחר ששידרה תוכנית על סרן ר' שנחשד בהריגתה של הילדה הפלסטינית אימאן אל-המאס ובעקבות התחקיר אף התעמתה בפומבי עם דוברת צה"ל דאז תא"ל רות ירון. דיון ציבורי אחר התעורר כשדיין פירסמה תחקיר על סנ"צ יורם לוי, על פיו נטל, לכאורה, קצין המשטרה הבכיר שוחד מעבריינים.

אילנה דיין מסרה בתגובה על קבלת הפרס לוואלה! ברנז'ה: "אני מכירה מעט מאוד אנשים שמסרבים לקבל פרס ואני שמחה מאוד שהעבודה של 'עובדה' זוכה להכרה. זה חשוב מאוד לעסוק בכיסים של שחיתות שהולכים ומעמיקים בחברה כולה ובשלטון".

לצדה של דיין יקבלו את הפרס, בין היתר, גם העיתונאי הוותיק משה נגבי ושרת המשפטים ציפי לבני. חלוקת האותות תיערך ב-28 לספטמבר בבית סוקולוב בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully