וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקיר עובדה על ישראייר נדחה מחשש לתביעה

לי-אור אברבך

21.12.2005 / 15:23

לאחר התייעצות משפטית החליט מנכ"ל קשת על דחיית שידור התחקיר המתוכנן לפתיחת העונה החדשה. חברי המערכת התפטרו וחזרו בהם

לאחר מכתב שהגיע ביום שני האחרון אל משרדי קשת מטעם ישראייר בו מאוימת הזכיינית בתביעה, הוחלט בחברה שלא לשדר הערב בתוכנית עובדה של אילנה דיין את התחקיר הקשור בחברת התעופה. עם זאת אומרים בזכיינית כי התחקיר ישודר עוד שבועיים. התוכנית עצמה תשודר כמתוכנן ותכלול כתבות של חברי הצוות איתי אנגל ואורלי וילנאי פדרבוש.

אתמול הוחלפו דברים קשים בין אנשי הזכיינית לחברי מערכת התכנית, ובראשם דיין. מקורות יודעי דבר אומרים כי אנשי המערכת אף הכריזו על התפטרות קבוצתית בעקבות דחיית התחקיר, אך חזרו בהם. בקשת הכחישו את דבר ההתפטרות.

בהודעה שיצאה מקשת היום, נאמר, כי "בעקבות המלצת יועציה המשפטיים של החברה, החליט מנכ"ל קשת, אבי ניר, לדחות את שידור התוכנית, זאת על מנת להסיר כל טענה ולהוכיח תום לב מעל ומעבר לכל ספק בדבר מעורבותה כביכול של קשת בהחלטה על הפעלת קו סדיר לניו יורק על ידי ישראייר".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, כתבת התחקיר שהייתה אמורה לפתוח את העונה הנוכחית של עובדה עוסקת בניסיון טיוח דיווח על תאונה שכמעט התרחשה עם מטוס ישראייר בנמל התעופה JFK בניו יורק. על פי "עובדה", בכירים בחברת התעופה שיכנעו את הטייסים לטייח את דו"ח התקרית, זאת על מנת שישראייר תזכה באישור להפעלת קו סדיר לניו-יורק.

לאחרונה עלו ספקות מסוג אחר באשר לשידורה של הכתבה. זאת לאחר שהעיתון ידיעות אחרונות פירסם אף הוא כתבה של אריה אגוזי שעסקה באותו הנושא. לבסוף הוחלט לפרסם בכל זאת את התחקיר.

עורך עובדה, דורון גלעזר, סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully