וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ניר: ורטהיים מעניק לקשת חופש עריכתי מוחלט

לי-אור אברבך

25.12.2005 / 15:53

ורטהיים: מה שמופיע על מסך 'קשת' כולל 'עובדה' זה עינינו של העורך הראשי בלבד. בכך מנסים בקשת לשים קץ לפרשת ישראייר

מנכ"ל קשת אבי ניר הוציא היום הודעה בה הוא מנסה להסביר את פער השקפות העולם שנוצר בין מערכת עובדה, הנהלת הזכיינית והדירקטוריון. זאת על רקע אי שידור התחקיר על ישראייר בתוכנית.

"תהליך קבלת ההחלטה בנוגע לשידור התחקיר התנהל בשקיפות מלאה מול התקשורת ומול הציבור", אומר ניר, "כשם שאילנה דיין פתחה את השידור בשבוע שעבר והציגה את עמדת המערכת שהחלטת הדחייה אינה לרוחה, כך לגיטימי שיו"ר הדירקטוריון יביע את דעתו בנושא".

"כמנכ"ל קשת אני מכבד את דעתו של יו"ר הדירקטוריון, יחד עם זאת, דירקטוריון קשת בראשות מר ורטהיים מקפיד להעניק להנהלת החברה חופש עריכתי מוחלט. מבחינתנו, 'עובדה', בהנהגתם של אילנה דיין והעורך דורון גלעזר, הינה תכנית יוצאת דופן בערוצים המסחריים, בעלת חשיבות ייחודית ועניין ציבורי".

יו"ר הדירקטוריון, מוזי ורטהיים אמר, כי "'עובדה' נמצאת בקשת על פי החלטת ההנהלה ובאישור הדירקטוריון. הפרשה המחישה את החשיבות מהמעלה הראשונה בהקפדה על בידול הדירקטוריון מן המערכת, החופש המערכתי והתכנים. כל מה שמופיע על מסך 'קשת' כולל שידורי 'עובדה' זה עינינו של העורך הראשי בלבד".

ניר וורטהיים אמרו את הדברים על רקע מאמר שפרסם ורטהיים ובו הוא מצר על שידורה של "עובדה" בקשת. הדברים, עוררו אכזבה קשה אצל אילנה דיין המגישה, כפי שפורסם ב-THE MARKER.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully