וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראייר הסירה התנגדותה לפרסום התחקיר ב"עובדה"

בועז גריילסמר

26.12.2005 / 16:14

עוה"ד של החברה במכתב למנכ"ל וליו"ר קשת: "שאלת עיתוי שידור הכתבה הפכה לבלתי רלוונטית; הכתבה תשודר בכל מועד שתבחרו"

חברת ישראייר הודיע היום למנכ"ל קשת, אבי ניר, וליו"ר קשת, מוזי ורטהיים, כי היא מסירה את התנגדותה לשידור כתבת התחקיר בתכנית "עובדה".

עורך דינה של ישראייר, רובי בכר, כותב היום לניר ולוורטהיים כי "במכתבנו מיום 18.12.05 ביקשה מכם מרשתי לדחות את שידור הכתבה בענין שבנדון. סברנו כי שידור הכתבה בעיתוי הנוכחי, במועד בו ממשלת ישראל אמורה לקבל את החלטתה בעניין מינוי ישראייר כמוביל נקוב בקו לניו-יורק, עלול לשמש כלי שרת בידי המתנגדים לפתיחת השמיים לתחרות. דעתנו היתה כי לא יגרם כל נזק אם שידור כתבה על אירוע מלפני כחצי שנה, אשר קיבל סיקור נרחב בכל כלי תקשורת אפשרי בישראל יידחה לתקופה קצרה".

"גם אתם הגעתם לאותה מסקנה. יחד עם זאת, לאור העובדה שתקציר הכתבה ששודר בתוכנית 'עובדה' והפרומואים ששודרו קודם לכן הפכו את שאלת עיתוי שידור הכתבה לבלתי רלוונטית - הגיעה מרשתי למסקנה כי, מבחינתנו, תשודר הכתבה בכל מועד שתבחר קשת".

"מרשתי סומכת על שידורי קשת ועל מערכת עובדה כי תקפדנה על דיווח האמת - רק האמת ומלוא האמת. מרשתי מצפה מכם כי תינתן לישראייר זכות תשובה הוגנת והבאת תגובת דירקטוריון ישראייר המצ"ב, במלואה", כתב בכר.

בקשת אישרו את קבלת המכתב ומסרו: "כתבת התחקיר תשודר במועד המתוכנן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully