וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק לכל החיים

לי-אור אברבך

1.1.2006 / 11:57

מה מביא את הטלנובלה העתיקה לכדי הובלה מתמשכת בטבלת ה-VOD ולמעלה מ-1,300,000 הזמנות? דני פארן מספק הסברים

מאז עלתה הטלנובלה "משחק החיים" ל-VOD בספטמבר, היא שברה שיאים דימיוניים של 1,300,000 הזמנות. מדובר בטלנובלה ששודרה לפני כשלוש שנים בכיכובם של גיא אריאלי ולירון וייסמן. מאז שודרו עוד שתי טלנובלות - "מיכאלה" ו"טלנובלה בע"מ" ובכל זאת מדובר בהצלחה מפתיעה, עד שבשבוע שעבר הוחלט על העלאת כל פרקי הסידרה למערכת הווידאו על פי דרישה ולא כפי שהיה עד כה, מספר פרקים בשבוע.

"זו הייתה הצלחה מטורפת בזמן השידור", אומר דני פארן, מנכ"ל דרסט הפקות, החברה שהפיקה את "משחק" כמו גם את מרבית הטלנובלות האחרות. לדבריו, ההצלחה של הסדרה נובעת מהיותה הראשונה שהלכה "הפוך על הפוך". "זו הייתה פעם ראשונה שעשינו טוויסט לסיפור הדרמטי המקובל בתחום הטלנובלות עד אז יצאנו מהטלנובלה הקלאסית- לקחנו את רומיאו ויוליה ועשינו לזה אדפטציה מאוד עכשווית.

"הבנו שקשה מאוד להישאר בטלנובלה הקלאסית ושצריך לחדש. מכאן התחילו הספינאופית של הטלנובלה הקלאסית, גם "השיר שלנו" וגם טלנובלה בעמ'. זה אומר שצריך להמשיך ולחדש אבל לטלנובלה יש את הציפיות הקלאסיות מהצופים, זה מצליח כל כך – כי גם בערוץ הבידור לגעת באושר מאוד פופולארית והיא כבר עשתה סיבובים - שני ושלישי. אנחנו עובדים נכון מבחינת הנוסחה והצופה יכול לראות סיפור טוב עם התבלינים הנכונים גם בפעם השלישית.

"לטלנובלות שלנו יש חיי מדף ארוכים", אומר פארן, "זה היה בתכנון האסטרטגי שלי סדרות שחיי המדף שלהן ארוכים. הסיפורים הדרמטיים – לשמור על הדרמה לא רק באזז - יש משולשי אהבה, שנאה, אהבה, עולם אפל, מזל, גורל, יש רגעים עם הטוויסטים. צריך להיות קליימקס. באזז בא והולך – אני רוצה אריכות ימים ולא באזז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully