וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יקום ולא יהיה

לי-אור אברבך

2.1.2006 / 12:42

גיא פינס לא רצה לעבור עם מערכתו לביתה החדש של HOT ביקום. בשל הקשיים הטכניים שבאו עם הבדידות, שודרו שני לקטים

גיא פינס החליט שלא לעבור עם צוות "ערב טוב" למשכנה החדש של חברת HOT בפארק יקום. מערכת התכנית נשארה בינתיים עם מחלקת הפרומו של HOT במקומה הוותיק שבבית דוד שברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן.

בשל הקשיים הטכניים הצפויים שהתעוררו בזמן העתקתו המקיפה של בסיס האם אל הריאה הירוקה, הוחלט באופן יזום מראש לא לשדר את שתי התוכניות האחרונות ובמקומן להעלות לקטים.

"זה משהו שנעשה בצער רב", אמרה לוואלה! ברנז'ה איריס גינדי, המפיקה הראשית של "ערב טוב", "קשה להפיק תוכנית חדשותית שקשורה בטבורה באיזור המרכז מיקום. תאר לעצמך צוותים שצריכים לקפוץ ואז נתקעים בפקקים או אנשים שצריכים לקפוץ בלילה למערכת או בשבת וזה נהיה טיול מחוץ לעיר. זה מאוד קשה להפרד מהוט גם נפשית כי אנחנו מחוברים 10 שנים בטבור. זו פשוט קריעה".

כעת מקיימת המערכת מגעים מתקדמים עם חברת "שורטקאט פילמס" שתספק את הגב הטכני לו זקוקה התוכנית כדי להתקיים. "אחרי ש-10 שנים טיפלו בנו אנחנו עדיין מתקשים להסתדר טכנית", אומרת גינדי, "אנחנו יודעים לעשות טלוויזיה ולא להיות אחראים לחדרי עריכה, סאונד וכד'".

שורטקאט פילמס יחד עם "ג'אנגל סאונד" יספקו שירותי אולפן גם למחלקת הפרומו של HOT, שגם היא נותרה מאחור. "זה היה מהלך טבעי", אמר לוואלה! ברנז'ה, נאור רון הבעלים של שורט קאט וג'אנגל סאונד, "לאחר שלקחנו את כל מערכת הפרומו של HOT שלמדה איך לתקשר בצורה יעילה מול המערכת של פינס. נשאר רק לסגור את התנאים כלכליים".

בימים אלו מקימות שורטקאט וג'אנגל חברה חדשה שתוקדש כולה למחלקת הפרומואים של HOT ולפינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully