וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכבת יצאה לדרך

לי-אור אברבך

3.1.2006 / 14:55

ישראלי ניוז, עיתון המטרו של קבוצת הירש מדיה, הופץ לראשונה היום ב-39 תחנות הרכבת בישראל. בכותרת: הצלחת האינטרנט

היום הופץ הגיליון הראשון של עיתון המטרו החדש "ישראלי ניוז". קבוצת "הירשמדיה" החלה לחלק חינם את העיתון בשעה 12 בצהריים ללקוחות הרכבת ב-39 תחנות הרכבת בישראל. העיתון יחולק בצורה דומה מדי יום בין השעות 12 ל-19 בערב.

הכותרת הראשית בגיליון הראשון של "ישראלי ניוז" היא על הצלחתו של האינטרנט הישראלי. כמו כן בעמוד הראשון ידיעות קצרות בנושאים: כדורגל, גמר "רוקדים עם כוכבים" ודרישתו של יגאל עמיר להזרעה מלאכותית.

בשלב הראשון יכלול העיתון המפולח לגילאי 18-35, 16 עמודים של חדשות, כלכלה, עסקים, קריירה, ספורט, פנאי, בריאות ויופי, ניו אייג', דעות ותגובות הקוראים. בנוסף מצורף מגזין שבועי - "ישראלי מגזין" הכולל 36 עמודים.

מקבוצת "הירשמדיה" נמסר, שבעתיד יורחב החלק הראשון של העמודים היומיים ל-32 עמוד. כיום מופצים בעולם כ-86 עיתוני מטרו ב-19 מדינות ב-18 שפות שונות האסטרטגיה השיווקית העולמית של עיתוני המטרו מובילה אותם להגיע למס' הקוראים הגדול ביותר או השני בגודלו בשוק שבו הם פועלים. בהתאם לכך "ישראלי ניוז" יופץ כבר בחודש הראשון למס' קוראים אשר ימצב כיומון השני בגודלו בישראל. קבוצת "הירשמדיה"צפויה להשקיע ב"ישראלי ניוז", במהלך שלוש השנים הראשונות, בין 35 ל-40 מיליון דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully