וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה לבן במערכות

וואלה! ברנז'ה

5.1.2006 / 1:01

בכל מערכות החדשות הוכרז "גיוס כללי" והערוצים נערכו לשידור סביב השעון. המגישים שידרו כחמש שעות ברצף. זה היה הלילה שהיה

שלושת ערוצי הטלוויזיה המרכזיים וכן ערוץ ישראל פלוס, נערכים הלילה ל"לילה לבן" של שידור מסביב לשעון, לאור חוסר הוודאות באשר למצבו של ראש הממשלה אריאל שרון. במערכות החדשות במדיה האלקטרונית הוכרז על היערכות חירום. כל המערכות, הן הכתובות והן המשודרות, מחזיקות "תיק חבצלת" המסקר את חייו של שרון, והמעודכן באופן שוטף מאז השבץ המוחי שעבר ראש הממשלה בחודש שעבר.

בחברות החדשות של 2 ו-10 נעשה "גיוס כללי" של הכתבים, הן הרלוונטיים לסיקור האירוע - פוליטיים, מדיניים וכתבי בריאות - והן שאר הכתבים, על מנת לתת גיבוי לעמיתיהם. גלעד עדין, מנכ"לה הזמני של חדשות 10, הגיע למערכת לפקח מקרוב על ליל השידורים.

עד השעה 6:30 יועבר הדיווח השוטף, ובשעה זו יעלו שלושת הערוצים 1, 2 ו-10 במהדורות מיוחדות לפתיחת הבוקר. בשלב מסוים מתכוונים בערוצים לאפשר מעט מנוחה למגישים המרכזיים - יעקב אילון ומיקי חיימוביץ' בישראל 10, יעקב אחימאיר בערוץ 1 וגדי סוקניק ויונית לוי בערוץ 2, שככל הנראה יוחלפו - במידה ולא תהיינה התפתחויות חדשות - וישובו בבוקר להמשך השידורים. המגישים יישארו כל העת, גם אם ירצו לנום - במערכות.

בערוצים 2 ו-10 החלו השידורים הישירים מייד עם היוודע אשפוזו של שרון, כשהראשונה לעלות עם הדיווח הייתה כתבת הבריאות של חדשות 10, מרב סריג. ערוץ 1 הצטרף רק לאחר 22:30. בערוץ 10 יצאו להפסקה משידור, בנוהל "אולפן פתוח", בשעה 2:35. בשעה 3:00 יצאו המגישים גדי סוקניק ויונית לוי למנוחה קלה והיערכות מחדש, והעבירו את השידור לאורן וייגנפלד, שלאחר כרבע שעה סיים לעת עתה את השידור. גם ב-2 נשארים בנוהל "אולפן פתוח".

(פרסום ראשון: 5.1.01, 01:01, עדכון אחרון: 5.1.01, 3:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully