וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאן מוביל בכותרות

וואלה!ברנז'ה

8.1.2006 / 11:55

מדד 'יפעת' המסכם את 2005: המשרד ממשיך להוביל במדד האזכורים בתקשורת. אדלר חומסקי עלו למקום השני

כמו בשנה שעברה, גם בסיכום 2005 ממשיך מקאן אריקסון להוביל את מדד הכותרות בניתוח של חברת 'יפעת מחקרי מדיה'. המדד כולל הופעות משרדי פרסום בכותרות וכותרות המשנה של העיתונות היומית - ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ,גלובס, יתד נאמן, המודיע והצופה.

למקאן אריקסון 112 כותרות וכותרות משנה, מתוכן 65 חיוביות, 41 ניטרליות ו- 6 שליליות. המשרד בלט השנה עם הגדלת אחזקותיו בהרבסט טופר, מדליית זהב לקמפיין העיזים, קבלת תקציבים (ביניהם יוניליוור), דירוגים בפרסום, קניית המדיה עבור קראט מדיה וואן ועוד.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים, מציין כי בדומה לשנה שעברה, גם השנה מתאפיין הסטטוס התקשורתי של המשרד בכותרות ניטרליות/ מעורבות רבות ביחס למשרדים האחרים. השנה בשל הסאגה סביב כוונתו של אילן שילוח להיכנס כבעל מניות לערוץ 10 והאג'נדה העצמאית בה נקט מקאן מול הרשות השנייה בנושא תוכן הפרסומות.

גיתם וגלר-נסיס הכי חיוביים

עוד במדד: אדלר חומסקי & ורשבסקי עולים מהמקום החמישי אל המקום השני השנה. המשרד זכה למספר כותרות חיוביות דומה לזה של מקאן (60 במספר) בשל קניית מניות בגלר נסיס ו- LEAD, קמפיין השנה בטקס הקקטוס וקבלת תקציבים.

משרדי הפרסום שלא קיבלו אף כותרת שלילית השנה היו גיתם שהתמקם במקום הרביעי וגלר נסיס שסוגר את העשירייה בכותרות.

העיתון שהרבה להתייחס לעשרת משרדי הפרסום המובילים בכותרותיו היה גלובס עם 265 כותרות ואילו העיתון שממעט להזכירן הוא ידיעות אחרונות עם 14 כותרות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully