וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג שבועי: רוקדים בצל הדרמה

רותם דנון

8.1.2006 / 15:57

בחציו הראשון של השבוע קיבלנו את השיא הגדול של גמר 'רוקדים עם כוכבים', אך בסופ"ש נצמדו האנשים לערוצים השונים לעדכון על המצב

כצפוי, גמר 'רוקדים עם כוכבים' מוביל את שני המקומות בטבלת הרייטינג השבועית (הגמר עם %37.4 והתוצאות עם 37.1%). גם התכנית השלישית שייכת ליום שלישי הגדול של רשת, עם 'קצרים' (35.2%.

התכנית הרביעית בטבלה מסמנת למעשה את קו התפר בין שני חלקי השבוע - 'עובדה' (29.7%), ששודרה מייד לפני הפריצה הדרמטית לשידור עם אשפוזו של ראש הממשלה אריאל שרון. סך הכל מציבה רשת 5 תכניות בעשירייה הראשונה וקשת, לה שייכים הימים בהם סוקר בהרחבה האשפוז (ולכן שויכו התכניות המשותפות לה ולרשת בימים חמישי-שבת לחברת החדשות), במקום אחד בלבד.

עוקבים אחר האשפוז

מבין המשדרים המובילים בארבעת הימים האחרונים ניצבת ראשונה מהדורת חדשות שבת המורחבת, עם 25.9%. ממוצע המהדורה המרכזית של 2 היה השבוע גבוה מתמיד - 27%. המהדורה המיוחדת שהחליפה את 'אולפן שישי' השיגה 18.4% והמשדר המקדים בן 4 השעות בערוץ, באותו היום, השיג ממוצע גבוה במיוחד של 15.4%. משדר אחר הצהרים של יום שבת השיג 14.1%. האולפן המיוחד של יום חמישי בערוץ 2, בהנחיית הטאלנטים הבין-זכייניים, אילנה דיין ויאיר לפיד, זכה לממוצע של 17%.

בחדשות 10 נרשמו גם נתונים גבוהים, כשלאורך המשדרים המיוחדים עקף הערוץ בממוצעים שלו את ערוץ 1. במהדורה המרכזית בת השעתיים של יום חמישי, נרשמו לערוץ 9.7%. 'לונדון וקירשנבאום' רשמו ממוצע של 10.3% ועקפו את גאולה אבן בערוץ 1 (עם 6.3% בלבד). גם רצועת השידור בין השעות 12:00-18:00 בהובלת מיקי חיימוביץ' ויעקב אילון רשמה ממוצע גבוה של 5%.

ברוממה לעומת זאת נרשמה הפתעה כאשר משחק הכדורסל של מכבי תל אביב, למרות שידורו בערוץ 33 הזנוח על ידי הצופים בימים כתיקונם, השיג לא פחות מ-10.1% בממוצע ולמעלה מ-14% בפיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully