וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאטירה באשפוז כפוי

לי-אור אברבך

9.1.2006 / 8:34

דילמה פקדה את מערכות תוכניות הסאטירה. ב'משחק מכור' החליטו לא לצלם תוכנית. ב'ארץ נהדרת' הקפיאו את צילומי הנושאים הפוליטיים

תוכנית הסאטירה של רשת, משחק מכור, לא תשודר הערב. זאת לאחר שהוחלט ביום חמישי האחרון בזכיינית שלא לצלם את התוכנית. באופן קבוע מצולמת התוכנית ביום ראשון, יום לפני שידורה בפועל. זאת על מנת לשמור על הרלוונטיות שלה.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בישיבת מערכת שנערכה ביום חמישי האחרון, היום בו מתחילים לכתוב את התוכנית, הוחלט פה אחד וללא עוררין לכבד את החלטת הנהלת רשת שלא לשדר את התוכנית השבוע, משום ש"מוקדם מדי" להתעסק ב"טרגדיה האישית, הרפואית". זאת גם לנוכח העובדה, שמרבית התוכניות הרציניות יותר, ובכללן תוכניות אירוח, לא שודרו במתכונתן הרגילה.

כעת מתלבטים במערכת אם לשדר את התוכנית בשבוע הבא, משום שאת עיקר הכותרות, תופס נושא אחד והוא אישפוזו של ראש הממשלה. החלטה בעניין תתקבל לקראת סוף השבוע. יש לציין, כי העונה הנוכחית של משחק מכור הוארכה העונה לעד אחרי הבחירות.

דילמה דומה תקפה את צוות "ארץ נהדרת". לאחר שבוטל שידורה בשבוע האחרון, הוחלט להקפיא את צילומי כל המערכונים בעלי הנגיעה הפוליטית ולהמתין להתפתחויות. בינתיים ממשיך צוות התוכנית לצלם את התכנים נטולי הקשרים שגורלם עלול להשתנות במהלך השבוע.

בעיקר אין טעם לקבל החלטות לאור העובדה כי אחת הדמויות הדומיננטיות, היא דמותו של ראש הממשלה. כעת נוטים להעריך בקשת כי התוכנית לא תשודר גם בסוף השבוע הקרוב. "אנחנו ממתינים כמו כל המדינה", אמר לוואלה! ברנז'ה גורם בכיר בזכיינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully