וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחקים, מתרחקים

לי-אור אברבך

9.1.2006 / 13:49

בלעדי: החוזה של קשת עם יהורם גאון מקשה על המו"מ עם החינוכית על השבת קרובים קרובים למסך. בחינוכית בוחנים הצעות מגורמים אחרים

לאחר הצהרות כי כבר בראשית ינואר תודיע החינוכית על שובה למסך של קרובים קרובים, מבוששת ההצהרה לבוא. לוואלה! ברנז'ה נודע כי למרות שחוזה ההפקה היה אמור להיחתם ולהיות מופקד בידי קשת, מתעכב המשא ומתן בשל חוזהו של יהורם גאון עם קשת. הדרישות הכספיות המתחייבות מתוקף הסכם זה, אינן מתאפשרות מבחינתה של החינוכית.

בימים הקרובים, אמורה קשת להודיע על החלטתה בעניין ההתקשרות לחינוכית. עם זאת ניתנה ההבטחה כי גאון יוכל להשתתף בפרוייקט, תחת כל גורם מפיק. בחינוכית נחושים להחזיר את הסדרה למסך עם או בלי קשת. בתוך כך נבחנות בימים אלו הצעות מצד גורמים אחרים שכבר הביעו עניין בהפקת התוכנית.

פרק איחוד מיוחד של התוכנית המיתולוגית שודר בפורים 2005 במסגרת שידורי קשת. לאור ההצלחה המרשימה בטבלאות הרייטינג ושביעות רצון השחקנים ואנשי ההפקה, החלה הטלוויזיה החינוכית במגעים להשבת הסדרה, שהייתה להיט בלתי נשכח בשנות ה-80', בחזרה למרקע. לאחרונה זכה פרק האיחוד בפרס מסך הזהב וגם היה מועמד לפרס האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע.

מקשת נמסר, כי "לאחר שידור מוצלח של פרק האיחוד של 'קרובים קרובים' אנו מצויים בימים אלו במו"מ עם הטלוויזיה החינוכית באשר לפיתוח סדרה, כאשר ייסגרו הפרטים נוציא על כך הודעה מסודרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully