וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו טרייבר עוזב את HOT

ערן גבאי

9.1.2006 / 14:52

טרייבר היה אחראי על מערך הדוברות של החברה; עשוי לבחון הצעות לתפקידים בתחום השיווק או בפעילות עצמאית בתחום התוכן והאינטרנט

גוסטבו טרייבר, דובר חברות הכבלים וחבר הנהלה ב-HOT, הודיע אתמול למנכ"ל חברות הכבלים, רם בלינקוב, על פרישה מתפקידו. טרייבר, המשמש בתפקידו זה כשנה ורבע, פורש מסיבות אישיות.

במסגרת תפקידו, היה אחראי טרייבר על כל מערך הדוברות של HOT, בכפיפות ישירה לבלינקוב. טרייבר עשוי לבחון כעת מספר הצעות לתפקידי ניהול בתחום שיווק ומכירות, או לפרוש לפעילות עצמאית בתחום התוכן והאינטרנט.

טרייבר משמש כחבר הנהלת HOT, כמעט מאז כינון ההנהלה החדשה. הוא שימש בתפקידי ניהול בכבלים מאז 1999. "לאחרונה אני חש שמיציתי את עצמי בתפקיד וברצוני לעשות דברים אחרים", אמר טרייבר. לפני תפקידו הנוכחי, שימש כסמנכ"ל שיווק ומכירות בתבל דיגיטל, ובתוך כך ניהל גם את פרויקט המיתוג של HOT. לפני כן, שימש כמנהל מרחב דרום-מרכז בתבל, וכסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של חברת קו מנחה בה הקים את פורטל שוק ההון ביזפורטל.

טרייבר (44) הוא בוגר תואר ראשון מהאוניברסיטה העברית ובוגר בית הספר להב?רקאנטי ללימודים עסקיים באוניברסיטת תל אביב.

בהתייחסו לפרישתו של טרייבר, אמר בלינקוב: "צר לי מאוד על כי גוסטבו החליט לעזוב את התפקיד. אני רוצה להודות לו על תרומתו הרבה לחברה ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully