וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעדים ראשונים לקראת מכרז מחודש לערוץ ערבי

לי-אור אברבך

10.1.2006 / 11:11

לאחר ש'ענני תקשורת' הודיעה כי לא תפעיל את הערוץ לפני כחצי שנה, פתח מוקדי בסדרת מפגשים כדי לפתוח במהלכים למכרז חדש

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, יורם מוקדי, החל במאמצים להעאלתו של הערוץ הייעודי בשפה הערבית. מוקדי ערך סדרת פגישות עם אנשי עסקים ועיתונאים יהודים וערבים בטייבה ובנצרת כדי לבדוק האם יש מקום בקרוב לפתוח בתהליכים ליציאה במכרז מחודש לערוץ.

מהמועצה נמסר, כי במהלך המפגשים הביעו גורמים מסוימים עניין בערוץ וכי יש מקום לאופטימיות בנושא. לפני כחצי שנה חזרה בה קבוצת ענני תקשורת שהייתה אמורה להפעיל את הערוץ. זאת לאחר שלא הצליחה להוכיח כדאיות כלכלית להפעלתו, לאחר זכייתה במכרז בשנת 2003.

במועצה לא מכחישים כי ידרש שינוי ככל הנראה בתנאי המכרז, זאת גם לנוכח המציאות התקשורתית המשתנה.

בין המשתתפים במפגש היו העיתונאי והסופר רן אדליסט, העיתונאי זוהיר בהלול, איש התקשורת אורן טוקטלי, סוהיל כראם הבעלים של תחנת הרדיו האזורי אל שאמס, איש העסקים כאיד אבו עיאש, זכיין סלקום בישראל וברשות הפלסטינית, ואנשי עסקים ופעילי ציבור נוספים.

הערוץ הערבי אמור להיות ממומן מפרסומות ומשודר למנויי חברות הכבלים ו-yes.

יו"ר המועצה, יורם מוקדי אמר, כי "המפגש בנצרת חיזק את התחושה שאכן יש התעניינות אמיתית בפרסום מכרז נוסף. כפי שהבהרתי פעמים רבות בעבר, המועצה לשידורי כבלים ולוויין תעשה הכל כדי שהערוץ הייעודי בשפה הערבית יצא אל הפועל. אני מאמין כי מעבר לנחיצותו החברתית הברורה, הערוץ עשוי לתרום לפיתוח כלכלי של החברה הערבית ולהגדלת תקציב הפרסום המופנה אליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully