וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו לח-ס-ו-י-ו-ת

לי-אור אברבך

10.1.2006 / 13:58

אין באנרים מקוריינים, לא שת"פים ארוכי טווח, לא קרדיטים מסודרים ודודו חייב להיות במרכז. אז איך אפשר למכור חסויות ב'הכל זז'? מיוחד

רשת מתקשה למכור חסויות לתוכניתו של דודו טופז, "הכל זז". זאת בשל דרכי הפעולה של טופז עצמו ואי הסכמתו להשלים עם תנאי השיווק של גופים המבקשים להעניק פרסים בתוכנית ולפרוש חסותם.

גורם מקורב להפקת "הכל זז" סיפר לוואלה! ברנז'ה, כי "האיש שהמציא את התוכן השיווקי, אינו משלים עם הדרך בה מתנהל השיווק הטלוויזיוני היום". טופז, נותן הטון העיקרי והבלתי ניתן לערעור של תוכניתו, אינו מוכן לשיתופי פעולה ארוכי טווח בתוכניתו ועל כן גורמים מסוימים, חלקם המוכנים להשקיע כסף רב, מוותרים על ההקשרות מראש.

כמו כן, טופז אינו מאפשר שידור של באנרים מקוריינים בתוכניתו, שיטה שיווקית המקובלת בתוכניות רבות. התעקשותו לתת את הקרדיטים בעצמו עולה לעיתים בשיבוש הסופרלטיב המתבקש מתוקף ההתקשרות עם המפרסם. המגיש, שאינו נעזר באוזנייה או בפרומפטר ומסתמך על כרטיסיות, מסרב פעמים רבות לנקוב בשם המפרסם בצירוף הסיסמה המתבקשת. כמו כן, לא מקפיד טופז על מספר הפעמים בו צריך לנקוב בשמו של נותן הפרס. בתוכנית על בית"ר ירושלים למשל, התקשה טופז לומר בית"ר 014 ירושלים כמתחייב בהסכם עם חברת בזק בינלאומי. בפעם אחרת נזכר טופז לומר את הקרדיט לאחד מנותני הפרסים רק על הרולר בסיום התוכנית.

"באנו עם רעיון מסוים שאושר עם רשת ואחרי ישיבה אחת עם דודו, הוא הפך הכל על פניו", אמר לוואלה! ברנז'ה בכיר באחת החברות שנתנו פרסים לתוכנית. טופז, התעקש שייראה כאילו הוא זה שנותן את הפרס ולא החברה ועמד על כך שהרעיונות לדרך נתינת הפרס יגיעו ממנו.

יש לציין, כי לתוכנית אין אישור מהרשות השנייה להציג תוכן שיווקי אלא רק להעניק פרסים וחסויות על פי הכללים.

יואב גרוס, מפיק התכנית, סירב להגיב והפנה לתגובת רשת.

מהזכיינית נמסר, כי "תוכניתו של טופז עשתה מהפך אמיתי בהרגלי הצפייה בטלוויזיה והיא מבוקשת מאוד בקרב המפרסמים בשל הרייטינג הגבוה שלה ותמהיל הקהלים המשפחתי שהיא מציגה. לגבי התנהלויות כאלה ואחרות אין לנו שום עניין להיכנס לזה, אנחנו סומכים על מערכת התוכנית שהיא מנהלת את העניינים באופן הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully