וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרה וינפרי בדרך לישראל?

לי-אור אברבך

13.1.2006 / 9:33

לקראת עליית תכניתה החדשה של ג'ודי שלום ניר מוזס שלחה המגישה הזמנה לישראל לכוהנת הטלוויזיה. לדבריה: "העניין נשקל ברצינות"

ג'ודי שלום ניר מוזס פנתה למגישת הטלוויזיה האמריקאית, אופרה ווינפרי והזמינה אותה להגיע לישראל ולהתארח בתוכניתה החדשה. שלום עשתה זאת באמצעות מכתב שהועבר על ידי גורמים ברשת ABC. ב-ABC אמרו בתגובה לשלום-ניר-מוזס כי "העניין נשקל ברצינות".

במכתבה כתבה ג'ודי, כי יהיה זה כבוד גדול אם היא תגיע וציינה את הקשר המשותף לשתיהן עם אתיופיה. ווינפרי היא תורמת גדולה לחינוך באתיופיה ואילו שלום פעילה בארגון למען בני העדה בישראל.

התוכנית "ג'ודי", שתעלה ביום ראשון הקרוב, שואבת השראה מהפורמט אותו מנהיגה אופרה בשנים האחרונות. התוכנית תעסוק בעזרה לאנשים והצגת סוגיות שעל סדר היום הישראלי בפני קהל חי. ג'ודי מתכוונת אף להנהיג "מועדון הספר הטוב" בתוכניתה, בדומה לווינפרי.

"אני מאוד אוהבת את אופרה", אמרה ג'ודי לוואלה! ברנז'ה, " ואני שמחה שניתנה לי הזכות לעשות תוכנית בסגנון זו שלה למרות שאנחנו שונות באישיותנו. עם זאת יש דברים משותפים רבים בינינו - גם אני מאוד סקרנית ואם אוכל לעשות טוב למישהו ולגרום לאנשים לראות את חצי הכוס המלאה, אשמח".

באשר לתוכניתה החדשה, אמרה ג'ודי, "אני מאוד מתרגשת כי אלו שני דברים שמעולם לא עשיתי - רצועה יומית ותוכנית עם קהל. צילמנו כמה תוכניות ולמרות שתמיד יש מה לשפר אני חושבת שהן מענייניות. נשמח אם יפנו אלינו נושאים בהם נוכל לטפל. אם נוכל לעזור לאדם הקטן נעשה את זה ככל שביכולתנו".

"ג'ודי" תשודר בשידורי רשת בימים ראשון עד שלישי אחר הצהריים. המפיק הוא סמנכ"ל טלעד לשעבר חיימון גולדברג, והעורכת היא אילנה זיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully