וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזרת הבוקר מתחממת

לי-אור אברבך

12.1.2006 / 13:40

ברשת ובקשת מגבשים בימים אלו את צוותי מערכות תוכניות הבוקר - בעיקר מקרב אנשי 10. בקשת שוקלים את אביב הברון כעורך

נמשך גיוס אנשי הצוות לתוכניות הבוקר החדשות של ערוץ 2 לקראת עלייתן לאוויר בפברואר. מסבב המנויים האחרון עולה כי המשאב העיקרי לכוח אדם, הוא ערוץ 10.

בתוכנית הבוקר של קשת אותה יגישו גידי גוב ושירי ארצי יתפקדו כעורכי משנה קרן גזית ואושר אסולין. גזית שימשה כעוזרת עורך במהדורה המרכזית של חדשות 10 ואסולין היה רכז כתבים באותו המקום. בזמן שהותו בחדשות 10, שנמשכה כ-3 שנים, היה אסולין חבר מערכת בדין וחשבון של רינו צרור. לפני כן היה כתב במעריב.

בתוך כך, נמשכים המגעים בקשת למציאת עורך לתוכנית. בין השמות שעלו, גם עורך סופשבוע היוצא, אביב הברון. הברון אמר בתגובה לוואלה! ברנז'ה, "מצוין לי במעריב". עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי לאחרונה ערך הברון פגישות בערוץ הספורט, שהוגדרו על ידי גורמים בערוץ כ"חבריות".

תוכנית הבוקר של קשת אמורה להיות "הדבר הקרוב ביותר לפריים טיים שיש בבוקר", כפי שהגדיר זאת גורם בזכיינית. בתוכנית תשולב גם תזמורת חיה והקצב והמרואיינים יותאמו לנהוג בדרך כלל לתוכניות המשודרות בערב.

עורך המשנה החדש של תוכנית הבוקר של רשת הוא שחר אברמוביץ', גם הוא איש חדשות 10. אברמוביץ משמש כעורך משנה בתוכנית הבוקר ולפני כן כרכז מערכת בתוכניתו המנוחה של גדעון רייכר וכתחקירן ב"חדר מצב" של דוד גלבוע.

בתוכנית מחפשים עדיין אחר מגישה שתשב לצדו של אברי גלעד פעם בשבוע במקומה של עינב גלילי המקליטה בימי ראשון את משחק מכור. רוני יובל, גם היא מפליטות ערוץ 10 היא מהטאלנטיות המובילות לתפקיד.

לשתי התוכניות טרם נקבעו שמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully