וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונות חופשית

לי-אור אברבך

15.1.2006 / 10:23

כ-300 לא עיתונאים גויסו באמצעות טוקבקים ומודעות לאתר "סקופ" העולה היום לאוויר

אתר החדשות "סקופ" עלה היום לאוויר. האתר מבוסס על הרעיון כי כל אדם יכול לכתוב ולפרסם חדשות בנושאים שונים המעניינים אותו או את קרוביו.

לפני כשבועיים, החל האתר במבצע גיוס כתבים, אשר כלל פניה לכתבים פוטנציאליים בטוקבקים ופרסום מודעות בפורומים שונים ברחבי האינטרנט. במהלך מבצע גיוס הכתבים נרשמו יותר מ-300 כותבים לאתר והתקבלו מאות ידיעות.

כדי להבטיח כי כל הדיווחים באתר עומדים בתנאי סף שיבטיחו לגולשים באתר מידע חדשותי אמין, שאינו משרת אינטרסים אישיים או עסקיים של הכותב, עוברות הידיעות באתר, טרם פרסומן, את אישורם של עורכי חדשות מנוסים, המוודאים את מהימנות המידע הנמסר ומבטיחים סגנון ביטוי מכובד של הדיווחים.

מייסדי האתר ומי שעומדים מאחורי הקמתו הם מיכאל וייס, לשעבר עיתונאי במוסף "סופשבוע" של העיתון "מעריב" והמקומון הירושלמי "כל העיר" ומייקל אייזנברג, שותף-מנהל בקרן ההון סיכון Benchmark, מהווה מאז שנת 1995 שחקן מרכזי בהתפתחותן של חברות סטארט אפ ישראליות מובילות רבות.

בראש צוות העורכים באתר תעמוד רונית סלע, בת 29, שעבדה בשנתיים האחרונות במערכת הג'רוזלם פוסט בירושלים. סלע שימשה כעורכת הראשית של אתר האינטרנט של הפוסט, jpost.com, הנחשב לאתר החדשות הישראלי המוביל בקרב יהודי התפוצות. עורך המשנה באתר - יוסי סעידוב, בן 28, כיהן כעורך החדשות של המקומון הירושלמי "כל העיר" מרשת שוקן. לפני כן סיקר ב"כל העיר" את התחום המוניציפלי והיה כתב לענייני חרדים של המקומון.

"מהיום כל אדם יכול לכתוב ולפרסם ב'סקופ' חדשות אמיתיות באיכות שאינה נופלת משום כלי תקשורת אחר", אמר מייסד האתר וייס, "לפרסם חדשות זו חוויה שהייתה שמורה עד כה לעיתונאים בלבד, אך מהיום היא אפשרית לכולם, וכל אחד יכול לעשות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully