וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעות: "ניר בכר יצר משבר אמון קשה"

לי-אור אברבך

15.1.2006 / 20:10

כתב התגובה לעתירת עורך 7 ימים המודח: בכר "סרב לקיים הנחיות" ו"שכנע עיתונאים להצטרף למאבקו להשחיר הממונים עליו"

ידיעות אחרונות ועורכו, רפי גינת, הגישו היום באמצעות עורך הדין אריאל שמר תגובה על בקשתו של ניר בכר, עורך 7 ימים המודח, להטיל צו מניעה זמני לפיטוריו.

בתגובה טוען העיתון, כי בכר לא הוכיח כי יש לו זכות לאכיפת יחסי עובד מעביד. לטענת העיתון בכר יצר במעשיו משבר אמון קשה ובלתי ניתן לתיקון והעמיק אותו כשהעלה האשמות חסרות יסוד כלפי העיתון ועורכו.

עוד נכתב, כי בכר סירב לקיים את הנחיותיו של גינת, ניסה לעקפן ולשכנע אחרים להצטרף למאבקו ולהשחיר את הממונים עליו, וכן כי הוא הפר משמעת באופן שיטתי וסירב להעביר לגינת את עמודי הכתבות לפני הורדתם לדפוס. לדברי ידיעות אחרונות אמר בכר בישיבות המערכת כי "העיתון פועל בשירות קמפיין הבחירות של שרון (טרם אשפוזו, ל"א)".

תגובתו של גינת ובכלל זה העיתון, נוגעת כמתבקש גם בעניין התחקיר על יו"ר חברת החשמל לשעבר, אלי לנדאו. על פי התגובה, גינת לא מצא לנכון להעלות את התחקיר משום ש"אינו ראוי לפרסום" אולם בכר עמד על פרסומו. לבסוף, לאחר שתוקן התחקיר, נטען בתגובה, הדליף בכר את דבר הצינזור לעיתונאית הארץ.

ביום חמישי הקרוב אמור להתקיים הדיון בעניין בבית המשפט האזורי לעבודה בתל אביב. ניר בכר אמר בתגובה לוואלה! ברנז'ה, כי את דבריו הוא יאמר בדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully